Aangezien ik i.v.m. verbouwing geen tijd heb gehad voor een verslag en toch foto's heb genomen laat ik deze ff zien. Een echt verslag op volgorde zal het wel niet meer worden, maar wil het toch ff delen.....
Verschillende soortjes op verschillende plekken, daar mijn zaden in tegenstelling tot vorig jaar maar een paar males hadden....
zaden: PP/Biddy Early/ Early Misty/Gambia/ NLX/ Deense soorten ( 3 overgebleven)
Stekken: 2 stuks, eigen Misty. Deze stekken heb ik gemaakt nadat ik 's avonds bij het opruimen een tak zag liggen tussen de planten (2 van de 3 over, de 3e opgevreten door slakken)
Potgrond: Multimate
Behuizing: speciekuip/vijveremmer en gevonden emmers
Voeding e.d: Hyprospraymix, Pionola, PNS Combimaxx
En niet te vergeten, voor het eerst gebruikt als test; slib van een koivijver (uit de plantenfilter, met dank aan mijn collega)
13 april, Deense soorten in de watten
18 april, PP boven gekomen (zaden uit de lotterij van Excl.Seeds)
Foto van het slib
30 april, witkleuring plantje... gelukkig is dit helemaal weer weggetrokken, waarom??? weetniet, ging vanzelf
Ff een sprongetje in de tijd.. 11 juni
Veel vingers en zelf in het midden komen nieuwe eruit zetten.
Alle soorten zetten veel vingers op diverse lokaties op het blad, oorzaak: Hyprospaymix?
12 juni
Okay, weer ff een leap of time... verbouwing en vakantie geen of weinig foto's van juli.
De bekende plaaggeest was er ook weer in juli
Gaan we door naar Augustus.
Hier volgen de foto's van de laatste weken.
De reeds bloeiende ( 2 a 3 week) zijn de Deense soortjes.
Mijn eigen stekken, heb ik weer thuis gehaald daar bij de pleegmoeder een slakkenplaag heerst tijdens haar afwezigheid
Zo, het begin en middengedeelte heb ik zo eerst ruigweg opstaan.
De rest komt later.....
Comment