Hey mede smokers.. het is nu al laat om een kweekverslag aan te maken maar beter laat dan nooit
zal mij vandaag dan eventjes bezig houden met de loopbaan van men plantjes mee te delen met jullie.. greets en veel leesplezier!
eerste week van april zaadjes gaan halen..
24 april: zaadjes gaan in de stekgrond
na tien dagen...
na twintig...
na dertig...
na 40 dagen zagen men plantjes er dan zo uit..
2 waren beschadigt door teveel voeding te geven.. maar daarna hebben ze zich weer mooi herpakt!
Voeding die ik gaf was 1 keer per week tomaten voeding uit de aveve
Tussen juli en augustus heb ik geen foto's gemaakt maar dit is ook wel leuk om eens te lezen...
Begin augustus trok ik dan pas weer een paar foto's
4 van de 5 zaadjes bleken later vrouwtjes te zijn, dus had ik dat mannetje maar lekker gekapt .. dus toon ik enkel de foto's van de 4 vrouwtjes
ons (dikke) berta
het sletje van achter den hoek
kwebbel
Laatste week van augustus raakte ik in paniek omdat geen enkel van men plantjes bloei verschijnselen had, oorzaak volgens mij was een straatlamp die men plantjes fel verlichte..
Hierdoor heb ik een soort zeil gemaakt zodat er geen licht van die lamp meer door kon komen, en zo zijn ze ook beschermd tegen regen...
2 weken later begon dan berta eindelijk te bloeien en 5 dagen daarop was wild gevaar aan de beurt...
rond 18 september begon dan slet en kwebbel te bloeien..
Hoe men plantjes er dan nu uit zien!(27 sep)
berta:
haar bloei
Wild gevaar:
haar bloei
Sletje van achter den hoek:
Kwebbel:
Als voeding geef ik nu canna flores en canna boost..
Dat was het dan hopelijk vonden jullie het mooi
vergeet niet dat dit men eerste kweek is, en ja northern light buiten is ook beetje gewaagt maar je ziet wel dat alles vlotjes gaat
Lees dit ook eventjes door, dan zie je hoe ik men planten heb bespoten ter preventie van toprot en meeldauw
http://jointjedraaien.nl/wietforum/f...rot-t6797.html (vanonder staat een verslagje)
greets evel!
[IMG]file:///C:/DOCUME%7E1/HP_EIG%7E1/LOCALS%7E1/Temp/moz-screenshot.jpg[/IMG][IMG]file:///C:/DOCUME%7E1/HP_EIG%7E1/LOCALS%7E1/Temp/moz-screenshot-1.jpg[/IMG]
zal mij vandaag dan eventjes bezig houden met de loopbaan van men plantjes mee te delen met jullie.. greets en veel leesplezier!
eerste week van april zaadjes gaan halen..
24 april: zaadjes gaan in de stekgrond
na tien dagen...
na twintig...
na dertig...
na 40 dagen zagen men plantjes er dan zo uit..
2 waren beschadigt door teveel voeding te geven.. maar daarna hebben ze zich weer mooi herpakt!
Voeding die ik gaf was 1 keer per week tomaten voeding uit de aveve
Tussen juli en augustus heb ik geen foto's gemaakt maar dit is ook wel leuk om eens te lezen...
Begin augustus trok ik dan pas weer een paar foto's
4 van de 5 zaadjes bleken later vrouwtjes te zijn, dus had ik dat mannetje maar lekker gekapt .. dus toon ik enkel de foto's van de 4 vrouwtjes
ons (dikke) berta
het sletje van achter den hoek
kwebbel
Laatste week van augustus raakte ik in paniek omdat geen enkel van men plantjes bloei verschijnselen had, oorzaak volgens mij was een straatlamp die men plantjes fel verlichte..
Hierdoor heb ik een soort zeil gemaakt zodat er geen licht van die lamp meer door kon komen, en zo zijn ze ook beschermd tegen regen...
2 weken later begon dan berta eindelijk te bloeien en 5 dagen daarop was wild gevaar aan de beurt...
rond 18 september begon dan slet en kwebbel te bloeien..
Hoe men plantjes er dan nu uit zien!(27 sep)
berta:
haar bloei
Wild gevaar:
haar bloei
Sletje van achter den hoek:
Kwebbel:
Als voeding geef ik nu canna flores en canna boost..
Dat was het dan hopelijk vonden jullie het mooi
vergeet niet dat dit men eerste kweek is, en ja northern light buiten is ook beetje gewaagt maar je ziet wel dat alles vlotjes gaat
Lees dit ook eventjes door, dan zie je hoe ik men planten heb bespoten ter preventie van toprot en meeldauw
http://jointjedraaien.nl/wietforum/f...rot-t6797.html (vanonder staat een verslagje)
greets evel!
[IMG]file:///C:/DOCUME%7E1/HP_EIG%7E1/LOCALS%7E1/Temp/moz-screenshot.jpg[/IMG][IMG]file:///C:/DOCUME%7E1/HP_EIG%7E1/LOCALS%7E1/Temp/moz-screenshot-1.jpg[/IMG]
Comment