Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

natuur kweek & tuin kweek 2011

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: natuur kweek & tuin kweek 2011

dit is een reactie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!

Comment

ziet er goed uit man

Comment

vandaag kreeg ik onverwachts een pakketje van tnt post, was al betaald?? stond onder mijn naam...

nouja eenmaal open trof ik aan

2xcannabis energy drank.
        een doos met zeker 100 mapjes tips van black.
        een flamez grinder,2 aanstekers, en lange vloei.
        iets van greengo.
        3x Kera dwarf zaden fem.
        en wat stickers.
        stond dus met prijs voor mooiste plant?????

nog steeds geen idee waar het vandaan komt ofwat dan ook , maar wel grappig en zeker leuk pakketje.
        greetzz stafford

Comment

lol man grt

Comment

Hahahahaha, mooi staff. Leuk om zo een cadeau te krijgen .
            Iemand ondersteunt je passie...
            Dissi's Outdoor 2012: Olijfgroen en Pimpelpaars: Zaad & Rookkweek

The plant of today, makes the planet of tomorrow.

Comment

hey staff, hoe groeit en of bloeit het daar? mijn planten staan nu 4 weken in bloei.

PPlantje
              ik ben niet verantwoordelijk voor uw interpretatie.

Comment

Das best eng als iemand dus je adres weet en je zo een pakje stuurd en je weet niet van wie het afkomt.
                heb je de drankjes op gedronken?
                God was never on your side..

Comment

yoooo folks.

na lange tijd afwezig en een stuk minder planten, dan toch nog ff een kleine update van 3 die ik nog bezit.

P1010944 (912 x 684).jpg RED DWARF :van kera seeds, helaas wat meeldauw maar ook daar is een truc en middel voor tegenwoordig, ( melk jawel het werkt echt) meeldauw is in 3 weken tijd niet meer verder verspreid. cheap but it works perfect.

P1010946 (912 x 684).jpgAK47 X BUBBLEGUM laat uitgezette volle grond plant in klei, 1e bloeiverschijnselen en jawel ook 1 Vrouw.

P1010947 (912 x 684).jpg SNOW BALL stek, ik hoor het ze nog zeggen die planten blijven klein,niets is minder waar.
                  ook hier weer het meeldauw verhaal ,nou 3e week bloei, ook melk behandeld voorzichtig op het blad, en ook hier heeft de meeldauw zich niet verder verspreidt.
                  en staat volledig stop.

P1010951 (912 x 684).jpg zeikant shoot van de SNOWBALL STEK.

greetzz staffford

Comment

He he Staf daar ben je dan eindelijk moooie planten hoor
                    Leeft de vlees eter nog?

groetjes
                    God was never on your side..

Comment

aaight mensen en 3 dagen later is er weer veel veranderd:

het meeldauw proces is al overwonnen, ik heb iets gebruikt op natuurlijke basis,het lijkt op spuitzwavel maar is het niet!!!
                      het blad word er wel wat vies van maar dat is geen enkel probleem dat trekt weer met de tijd weg.
                      de meeldauw is volledig overwonnen en weg. zonder dat het ook maar de plant of de toppen aantast!!

en voor de buitenkwekers die niet zo wetend zijn en vaak met die vraag zitten shit is dit meeldauw, ik raad jullie Canna Cure aan, het is nog niet in de winkel,maar dankzij een kennis die een grow runt, heb ik 3testers ervan gehad, en wat kan ik zeggen,het werkt de foto zal voor zich spreken dalijk.

dan nu genoeg gelul en na de fotos.

P1010955 (912 x 684).jpg SnowBall Stek, zij gaat uitstekend, en in 3 dagen tijd dat de meeldauw kapot is zie ik echt met de dag de toppen ook weer toenemen en zwellen.kijk na het blad dat laagje blijft achter,maar trekt ook weer uiteindelijk weg.

P1010954 (684 x 912).jpgSnowball week 3en half inmiddels

P1010956 (912 x 684).jpgRed Dwarf van Kera Seeds, deze plant behoort echt tot 1 van de kleinste cannabis soorten, en ook hier is de meeldauw volledig weg!!

P1010957 (912 x 684).jpg BUBBLEGUM X AK-47 deze plant is met cannacure behandeld en voila kijk dat eens.

P1010958 (912 x 684).jpg Bubblegum x Ak-47 under canna cure

wat betreft voeding heb ik het dit jaar erg goedkoop en simpel gehouden.

-Ph 5.9
                      -Ec 1.6

-canna terra flores bloei voeding.
                      -ata enzyme.
                      en meer daar doen we in 2011 niet aan.

Greetz Staffford

Comment

zo das ook een mooie bos

je heb zeker nie stil gezeten

succes met de laatste lootjes
                        Mocht ik door de wiet bezwijken, mocht ik door de hasj vergaan,
                        laat dan op mijn grafsteen schrijven: "Ik was te stoned om op te staan''

Comment

yooo folks

ff snowball update,

het wit op het blad is geen MEELDAUW!!!!!
                          dit is het laagje en restje wat de meeldauw kapot maakte, en tevens achterblijft zodat de meeldauw zich niet weer in het blad kan vastzetten.

Snowball in haar geheel week 5 en half
                          P1020052 (384 x 512).jpg

greetzzz staff

P1020051 (512 x 384).jpg

de bubblegum x ak 47 gaat er lekker in de volle grond

volgende x zal ik haar fotos ook erop zetten

greetzz
                          Last edited by ceBep; 26 September 2011, 17:38. Reden: dubbelpost

Comment

en dit was dus het einde zowat van de kweek van 2011.

net thuis gekomen en vervolgens,zie ik dat de snowball,weg was /gestolen dus.
                            compleet met haar pot, van 100liter, de poort was dicht en over de schutting van 1,80m heen.
                            dit is al jaar 3 dat ze me planten hebben gestolen, 2x in de nacht 1x overdag.

tevens verklaar ik hierbij ook,dat 2011 mijn laatste buitenkweek was, en dat voor mij ook de buitenkweek stopt.

of ik nog verder ga met 1 binnenproject,dat ligt nog ff ver voor handen.
                            maar ik denk het niet meer.

de rest van de blowers en love growers,succes met jullie kweek
                            en hopelijk hoeven jullie niet hetzelfde als mij mee te maken

peace STAFFFFFF

Comment

zo das balen man

ook niks aan sporen gezien in de tuin????

jammer hoop dat je toch je hobby voortzet

GR gonzo
                              Mocht ik door de wiet bezwijken, mocht ik door de hasj vergaan,
                              laat dan op mijn grafsteen schrijven: "Ik was te stoned om op te staan''

Comment

Comment

Bezig...
                                X