Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

natuur kweek & tuin kweek 2011

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: natuur kweek & tuin kweek 2011

wat een teleurstelling, kut streek. misschien een keer een micro kweek?

PPlantje
    ik ben niet verantwoordelijk voor uw interpretatie.

Comment

tjah JD het merendeel bestond wel uit cocos grond dus... en al te zwaar was het niet, want kreeg um zelf nog makkelijk opgetild ook om te verplaatsen.
      denk 2 man. ofzo die dit flikte

ennu pp een micro kweek nee dat is absoluut niks voor mij.

geef mij maar groot. niet dat kleine gedoens

Comment

Wtf man... Dat is wel balen... Ze zullen het wel geweten hebben dat je kweekte :/

Comment

Klootzakjes hebben mij ook voor 4e keer geript terwijl steeds op ander stuk van het terrein. Zijn klootzakjes zat die azen op andermans werk dus wordt er allemaal niet vrolijk van.
          Wordt weer tijd om je eigen eigendommen te gaan bewaken met een hond, zo'n heule grote die nadat ie je gepakt heeft je ff uit het zicht sleurt..

Succes met je restje!

Comment

dat is helemaal fockt op flierflutter, bij mij nu het 3e jaar achtereen.

volgend jaar zal ik niet meer zo vriendelijk zijn,en mocht ik ze traperen, die zullen nooit meer in hun hele leven een plant durven te jatten
            ze mogen blij zijn als ze eht nog na kunnen vertellen

Comment

Nou das fuck zeg planten weer weg
              Maar Stafff een paard stoot zijn hooft nooit 3 keer aan het zelfde zeggen ze.....
              Misschien moet jij is een keer goed gaan denken , als ze vorig jaar bij jou je planten hebben gejat dan komen ze dit jaar ook weer
              en volgend jaar ook weer slimme dieven en domme kweker.
              Bij jou kan je zo een plant met pot en al jatten en niemand heeft het door easy en dat 3 jaar achter elkaaar...
              En dan ga jij ook nog bij Vale een berichtje neer zetten dat hij maar dunnen toppen oogst en dat hij aan jou kan vragen hoe hij ze dikker kan krijgen
              Staff jij oogst niks want bij jou jatten ze elk jaar je planten dus jij kan echt Vale niet vertellen hoe hij dikkere toppen gaat oogsten.

En wat ga je komende zomer anders doen dan dit jaar ivm de dieven.

groetjes en sonde van je planten Stafff
              God was never on your side..

Comment

Bezig...
              X