Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Ben ook wel benieuwd.. Ik heb 2 jaar geleden ook een superlemon haze buiten verduisterd, en dat was zoooo lekker. De beste buitenwiet die ik ooit gerookt heb, en ze kon waarschijnlijk ook wel tippen aan veel binnen gekweekte wietjes. Dus updaten
Foto van hoe ze er bij mij uitzag wanneer ze bijna klaar was: DSC01138.jpg
oke hier een verslag foto's komen later
de renovatie is achter de rug kan nu volledig mijn planten laten gaan
allebei de pineapple chunk zijn in bloei geschoten ,de kleinste gaf maar geen teken naar groei dus heb ik maar uit de grond getrokken , en meteen een zaadje super silver haze besteldt deze is nu
4 cm groot.de grootste pineapple chunk is terug naar groei en is 1 meter hoog
de super lemon haze de stek heeft erg lang stil gestaan is sinds 2 weken weer aan het groeien en is 22 cm hoog
de andere super lemon haze is bij het overpotten niet goed gegaan en heeft een doodstrijd gevoerd maar zij komt er bovenop en is nu 78 cm groot
de super lemon haze waar de stek vanaf komt die gaat geweldig goed en is 121 cm hoog
hoop op het einde van de week foto's te plaatsen ,want ik heb erg druk afgelopen week en ook deze week
gr Abel
update
de pineapple chunk DSC00206.jpgDSC00207.jpg
van bloei naar groei DSC00209.jpgDSC00210.jpg
het gaat langzaam ,maar de dame begint weer te groeien heeft zeker een maand stil gestaan is nu 104 cm groot DSC00211.jpgDSC00212.jpg
de super lemom haze de stek heeft ook lang stil gestaan ,maar groeit nu goed is 29 cm hoog DSC00215.jpgDSC00216.jpg
de super lemon haze waar het bij mis is gegaan bij het overpotten zijn er wortels beschadigt
heb na een paar dagen enzym gegeven dat was totaal fout ,maar ik heb toch de plant erop gekregen door kleine dosis startbooster te geven
is nu 84 cm groot DSC00213.jpgDSC00214.jpg
de super lemon haze ,waar de stek vanaf komt deze gaat geweldig is 130cm groot nog 25 cm en wordt de dame verduisterd
gr Abel
Het is zwaar balen met dit weer is het kut,lijkt er op dat het elk voorjaar warm is en de zomer te koud en weinig zon
had vandaag de eerste dame willen verduisteren
denk dat volgend jaar int gaat wonen
Het weer is om te schieten ,afgelopen week hebben de planten maar 4 tot 5 cm gegroeid
als dit jaar weer de oogst gaat mislukken ,dan hou ik er mee op
Abel
vandaag goed ,de super lemon haze is 147 cm hoog en moet nog 8 cm groeien ,wordt ze dan verduisterdt
is een sativa die groeit is de bloeiperiode nog 20 cm door
Groeten Abel
Morgen gaat het echt beginnen ,de super lemon haze wordt morgen verduisterd
had eigelijk op rond 16 juni gewild ,maar ja de verbouwing door de stichting kwam er tussen ,en het weer is ook niet echt optimaal geweest
ligt wel wat achter door het slechte weer
heeft nu maar een dak ,alleen op de noordwest kant heb ik nog wat folie zitten
zodat de plant beschermt wordt tegen in regenen.
met dit weer ga ik niet verduisteren
verder hou ik de zwarte folie ,waar ik mee verduisterd
goed droog en zo hoop ik de toprot te voorkomen
en nu maar hopen dat toch weers eindlijk beter weer
Gr Abel
update de pineapple chunk heb ik verwijdert ,die begon te sterk te ruiken,en dan belt de buurvrouw weer de wouten
De super lemon haze de stek had ik vandaag willen verduisteren maar het weer is zo koud dat wordt maandag
de super lemon haze die in bloei staat DSC00222.jpgDSC00223.jpg
zoals hier ziet alleen op de noordwest zit er nog wat folie op
Comment