Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
naja,aan de zaden zal het niet liggen,die heb je genoeg.
In ieder geval doe ik mijn volgende kweek met autoflowerzaden.Omdat mijn skunkjes naar buiten gaan,moet ik nog wat gaan bedenken hoe ik het allemaal ga doen met de lichturen,
ze moeten namelijk wel in de bloei komen op de een of andere manier!
In ieder geval wens ik je veel succes en plezier met je plannetjes,en dat het allemaal maar goed zal lukken!!
Hoe slim ben je als je naast een Politie agent woon en dan in je eigen tuin 3 cannabis planten weg gaat zetten?
Je heb een goede spot en 80 zaden ontkieming en nog wil je 3 in je eigen tuin terwijl je naast een politie woon ik snap het niet meer ...
Stel dat je straks60 vrouwelijke planten hebt staan en je gaat die weg zetten in bos verspreid je dan of zet je ze allemaal bij elkaar in de buurt
want zoveel planten bij elkaar is een plantage en in mijn ogen verziek je met zo veel planten het voor mensen die gurila willen kweken en dan
plantje of 6 weg willen zetten
Als iedereen straks zoveel planten in bossen gaat zetten dan is ook dat binnen kort afgelopen want dan hebben we cannabis bossen.
Kweet niet vind je niet echt slim als ik eerlijk ben zeker niet met je buurman
Een kameraad, die op een woonboerderij woont ver afgelegen deelt dezelfde hobby als dat ik heb.
Perfecte locatie en omstandigheden(Kassen)
Ik probeer jullie zo goed mogelijk op de hoogte te houden.
Zoals jullie ''begrijpend kunnen lezen'' (waar ik onderhand aan begin te twijfelen..) worden de grote aantallen op externe locatie gekweekt. Ik heb dus nog geen woord over guerilla gesproken en jullie beginnen direct te huilen.
En hoe zit dat bij jou Bella, toch kweken als de woningbouw bezig is met verbouwen..?
oals jullie ''begrijpend kunnen lezen'' (waar ik onderhand aan begin te twijfelen..) worden de grote aantallen op externe locatie gekweekt. Ik heb dus nog geen woord over guerilla gesproken en jullie beginnen direct te huilen.
80 planten is een plantage maakt niet uit waar je ze zet das geen hobby kweek En als je beetje kan lezen dan weet je dat ik ik niet kweek deze zomer om dat de woningbouw mijn huis gaat doen
Ga niet bijdehand doen aub 80 planten is geen hobby das hebzucht
Heb nu een hele mooie locatie waar we in een grote kas kunnen voorgroeien, ideeal!
Ook een mooie grote droogruimte ter beschikking. ligt helemaal afgelegen , oprijlaan van 100m dus rippers zullen we weinig zien.
we gaan met een week ongeveer 60 denen zaaien, Pducky46(Vale style(H) ) die zetten we daarna in potten en hierna gaan we de vrouwen selecteren, die gaan de volle grond in.
Dat is niet bijdehand doen, ik wil je op de feiten wijzen.
Ben klaar er mee dit is geen HOBBY kweek en dit is wel een hobby/medicinaal kweek forum dat zijn pas FEITEN
Boei me niet waar je kweek of hoe zoveel planten is geen hobby meer das hebzucht.
Ja dat is het em nu juist,ik moet nog een manier gaan bedenken hoe ik dat ga doen,ik heb geen idee hoe groot de meisjes gaan worden....
gaat goedkomen,voor ieder probleem is er wel een oplossing.
dankje voor je reactie.
Comment