Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
ik denk dat sommige mensen dit soort kweek gewoon een uitdaging vinden voor de kick ofzo , ik ga je volgen ik ben eens benieuwt met zoveel plantjes jij zult jaren niks tekort hebben xd als alles goed gaat natuurlijk
Ben het ns met Bella! 80 planten is erover,dat is niet voor jezelf..
Zoals je leest wordt hier geselecteerd mijn vriend, er zullen indd +\- 60 planten te komen staan. Wanneer er geselecteerd kan worden op man of vrouw zullen de mannetjes er tussen uit worden gehaald. Dit zal betekenen dat er zo'n 25 overblijven, ook zullen een aantal planten worden geteisterd door ziekte of slakken. Hierna blijven er ongeveer 20 over. Om er nogmaals voor de zeurpieten bij te zetten, ik doe dit niet alleen.
pff laat lekker gaan, iedereen moet toch zelf weten hoe of wat ie kweekt, en als mensen dat niet zien zitten, dan lezen ze dit topic toch lekker niet..
weer ff ontopic; wanneer komt er weer een foto update? ben benieuwd!
volgensmij komt het bij jou helemaal goed!!
Ook te gek dat je er de ruimte voor hebt,
Ben benieuwd naar je update....
Komende dinsdag doe ik de mijne weer updaten.
Doe rustig aan en tot dan...
Hoe is het ma,
hoe staat het met het jonge spul??
Ik neem aan dat ze bij jullie in de volle grond gaan ofnie? Heb je die hectare ook voorbereid met kalk en mest enzo,of doe je dat later?
tot dan
ja klopt, ik heb een stuk grond voorbewerkt met mest, dit wordt later nog omgespit. Na 5 mei gaan ze de volle grond in, ivm met de ijsheiligen. Hopen dat ze zich tot die tijd nog kunnen gedragen in de iets wat te kleine ''potjes''.
Aankomende week zal ik weer eens wat foto's plaatsen voor geintresseerden.
Ik dacht dat de ijsheiligen 15 mei was,kijk het voor de zekerheid maar even na man. ennuh,geintresseerden genoeg hier!! volgensmij kunnen die te kleine potjes niet zo heel veel schade aanrichten,die wortels zoeken toch hun weg dacht ik,en als ze dan de volle grond in gaan,zullen ze denk ik heel snel groeien en zich eventueel herstellen waar dat nodig is.vertrouwen is goed,controle is beter!
Ik vertel alleen hoe ik erover denk,en ik ben zeker geen profi
ijsheiligen is idd 15 mei. maar vriezen nu nog? denk het niet hoor een de meeste buitenplantjes kunnen wel wat hebben vooral in de volle grond.
mijn buitenplanten in pot hebben ook temperaturen van -3 overleefd !
Wow man,dat wordt idd een hele klus,ze staan er lekker bij!!
Ik probeer 2 of 3 Big Bang autoflower zaadjes deze kant op te krijgen,maar de meeste verzenden niet naar Duitsland,heb jij tips of ideen??
en nog een vraagje,zijn je plantjes niet nog een beetje te klein om in de volle grond te gaan? of staan ze beschut?
ikzelf zou bang zijn dat ze kapot gaan.
oke man,lief zijn voor de plantjes en veel plezier
groeten
Comment