Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Mededeling; Helaas een poosje(2 weken) even geen foto's. Iphone kapot, lang leve Apple.
Tips, reacties of commentaar welkom,
grtz
ik zou als je zoveel plantjes ergens in het bos zet er geen foto van maken met je iphone, de iphone registreerd gps coordinaten van de locatie waar de foto word genomen.
iphone is spionage toestel nr 1. apple weet meer over hoe jij leeft dan jij zelf hoor.
Doet noemen ze nieuwe wereld orde. (illuminatie) en we trappen er allemaal met open ogen in. twitter facebook hyves we zetten op internet nog net niet wanneer we moeten schijten. maar geloof mij je brengt jezelf ermee in gevaar uiteindelijk
Volgens mij heb je iets teveel geblowt , illuminati bestaat niet/nauwelijks.
Er zijn veel films over gemaakt maar dit zijn allemaal geruchten!!!!
een iphone is een iphone, tuurlijk kun je afgeluisterd worden maar dat kan ook met een nokia of een samsung.
Is weer een poosje geleden dat ik hier wat post. Omdat ik niet altijd op de externe locatie kan komen voor foto's,(heb wel een foto van hoe ze er nu bij staan voor jullie!) ben ik in de tuin ook een experimentje begonnen om jullie het een en ander te laten zien.
Ik kwam regelmatig op het forum tegen dat andere leden planten te kort op elkaar plaatsen, ook soms 2 planten in 1 pot. Ik heb een 2 tal Danish Passion x Nepal expres te dicht op elkaar geplaats. Dit om te kijken wat voor effect het geeft in een later stadium van de plant
Mijn conclusie; 1 plant groeide gestaag, 1 plant bleef ver achter. Ik denk dat dit komt omdat het wortelgestel elkaar stoort.
Hier foto's. van de gezonde en inmiddels getopte Danish Passion x Nepal. IMG_0029.jpgIMG_0028.jpg
Hier een 3-tall foto's van de inmiddels verplantte Danish Passion x Nepal ( de achterblijver) Je kunt zien dat ze erg haar best aan het doen is om wortel aan te maken; bladeren hangen en er zit totaal geen puf in. IMG_0032.jpgIMG_0034.jpgIMG_0033.jpg
Ook nog een foto van een Frisian Dew die perfect de ruimte heeft gekregen. De grond waar hij of zij instaat is opgewaardeert met koemestkorrels van de Aldi, hij of zij lijkt het prettig te vinden.
Foto's:
Ja staat er mooi bij, paar plantjes blijven achter. We hebben voordat we de planten erin hebben gezet, 2 maand van te voren paardemest toegevoegd. dit laten liggen en intrekken. toen we de planten hebben geplaatst, hebben we 4 zakken compost toegevoegd en alles fink gespit en mooi los gemaakt.
Ja klopt, daar las ik iets over. Het zal vast geen kwaad kunnen!
Strorijke (paarden) mest onttrekt eerst N aan de grond omdat de bacterien de cellulose afbreken en daar (vanwege de CN verhouding) N voor nodig hebben. Het is dan ook zaak na het onder spitten van mest gelijk wat magnesamon mee te geven, zodat de bacterien hun werk kunnen doen en de planten geen tekort oplopen.
Deze N komt later weer ter beschikking van de plant.
als tip zou ik zeggen om slechts 1/5 zoveel plantjes te zetten op dat stukje grond, dan hebben je planten veel meer ruimte om te groeien & bloeien.
maar dat is ondertss te laat:p zal wel goedkomen zo, en een lekker vol veldje wiet worden!
succes nog!
Comment