Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Peters Buitenkweek 2011

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Peters Buitenkweek 2011

Ziet er goed uit .
    mag ik vragen hoeveel uren direct zonlicht jouw vollegrond planten bos krijgt per dag?
    wordt wel beetje jaloers hoor als ik dat stuk zo zie ,maar als er beestjes ofzo inkomen is dat dan niet funest voor dat hele stuk of valt dat mee?
    iig Suckses.

greetzz

Comment

Tuurlijk lees ik mee je moet ze echt uit elkaar zetten anders is het zo sonde ze hebben echt ruimte nodig en zullen mega breed worden

Zo groot en vol kunnen ze worden je heb ruimte daar geef ze da ook anders kom ik het zelf wel effe doen
      God was never on your side..

Comment

Kris; ik heb eigenlijk geen flauw idee hoeveel licht ze per dag krijgen. Ben hier zelf ook wel benieuwd naar! Over die beestjes maak ik me niet zo'n zorgen. Wanneer we er optijd bij zijn zal het wel goed gaan! Thx!Bella; ja dat zal eigenlijk moeten. We moeten de mannetjes er nog tussen uit halen, hopelijk schenkt dit wat extra wortel ruimte. Grtz
        Is het glas halfleeg of halfvol?

Comment

Straks zitten er geen mannen tussen en ben jij te laat om ze nog te sprijden
          Man luister naar me verdorie als je zoveel planten zet moet je het goed doen!!!!
          Geef ze de ruimte pliessssssssss

Comment

Leuke kat Bella

anyway.. ik zal je beloven dat we alles goed aanpakken!! we hebben al een aantal mannen gespot, die gaan deze week om!

grtz

Comment

Mannen MOET je METEEN vermooordennnnn jeetje moet ik je alles uit leggen

Comment

haha Bella ongeduldige meid alles komt goed, geloof me!

grtz

Comment

kan je eens een close-up pic van een nadia maken? deze heb ik namelijk zelf ook staan en zou graag is vergelijken.

grtz en nog veel succes,

Rizla

Comment

Heb geen nadia staan, heb een andere strain staan. Een kameraad heeft wel nadia staan, zal binnenkort eens vragen om foto's.Thx en jij ook!Grtz

Comment

Goed en slecht nieuws op de externe locatie boys and girls..

Het goede nieuws is dat er tot op heden maar 2 mannetjes hebben kunnen vinden op 50 vrouwen, de rest laat nog op zich wachten qua voorbloei. Het slechte nieuws is dat ze dan er kort op elkaar komen te staan. We hadden gehoopt op 50/50 verhouding qua man/vrouw. We zullen dus weinig zeitoppen kunnen oogsten omdat het elkaar grof overlapt.

grtz

Comment

Peter Wat had tante Bella nou tegen jou gezegd suffert
                        Zet ze uit elkaaaar kan nu nog wel goed diep de wortels mee nemen en zorgen dat ze even uit de zon staan beste net vroeg in de avond doen
                        en flinke slok water mee geven

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door belladonna View Post
                          Peter Wat had tante Bella nou tegen jou gezegd suffert
                          Zet ze uit elkaaaar kan nu nog wel goed diep de wortels mee nemen en zorgen dat ze even uit de zon staan beste net vroeg in de avond doen
                          en flinke slok water mee geven
                          LoL Bella eerst wou je niet eens meer schrijven in dit verslag omdat je het geen hobby meer vond en nou vind je het toch wel leuk he .
                          Maar je heb wel gelijk gehad en idd zou ze ook evengoed nog uitelkaar zetten want dat zou echt wel heel zonde zijn zoveel verlies.

@ Peter
                          wow 48 vrouwen van de 50 dat is wel extreem netjes,nou hopen dat de beestjes de rest van je vrouwtjes zoveel mogelijk met rust laten.
                          Je zou de randen anders nog even kunnen supercroppen als het te laat is om ruimte te maken haal je dr toch weer wat van terug.
                          Vol bewondering wacht ik op de volgende Update.
                          Suckses

Greetzz

Comment

Goed onder de bladeren blijven controleren want bladluis das nu een waar drama
                            Ella ik ben best lief hoor

Comment

Klopt Bella! Heb ze helaas ook al op m'n thuisplanten. Vreselijk irritant! Binnenkort grote update externe locatie!Grtz

Comment

Ik zo leuk tuintje heb je aangelegd!

Sent from my GT-I9000 using Tapatalk

Comment

Bezig...
                                X