Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Peters Buitenkweek 2011
Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
-
Re: Peters Buitenkweek 2011
Thx all voor de reacties! Er staan er indd teveel op, we mochtten helaas niet meer grond gebruiken. maybe next year!Jo james, de locatie is gelukkig noet mijn woonplaats. Is een stad waar ik graag kom so no worries!Helaas buiten me mooiste plant om moeten leggen( frisian dew ) omdat hij mannelijk wasHiervoor komen 4 ak-snows voor in de plaats GrtzIs het glas halfleeg of halfvol?
Comment
-
haha zo zie ik het ook graag! heb de autoflowers ontkiemt, van de 4 zijn ze allemaal opgekomen. Netjes. was ook hoogtijd om ze te poten, zat een worteltje aan van wel 2 cm!
Heb ze ook direct gepoot.
Achja, het gaat er niet om hoeveel we er af halen. Gewoon voor de fun. Dan maar hoofdtoppen
overmorgen of donderdag weer update van de planten!
Ben trouwens vandaag geslaagd voor m'n opleiding, lekker hoor!Is het glas halfleeg of halfvol?
Comment
-
Achja, kleinigheidje hou je altijd zeg ik maar zo!
Vanavond zal ik nieuwe foto's plaatsen van mijn planten thuis. Heb vorige week al me mooiste plant wegmoeten halen omdat deze 100% man was. Mijn vermoeden is dat de grootste Danish Passion x Nepal ook mannelijk is. De achterblijver hiervan, die toen verplant was, trekt weer mooi bij. Mijn vermoeden is dat deze vrouwlijk is.
Foto zeggen meer dan 1000 woorden, daarom vanavond nieuwe foto's.
Grtz peterIs het glas halfleeg of halfvol?
Comment
Comment