Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Jep, die 4 AK-Snows. Denk rupsen met dat vochtige weer de laatste tijd. kon ze niet meer terugvinden. morgen maar eens weer nieuwe ontkiemen om in potten te stoppen zodat ik meer invloed heb.
Hier een update van de thuisplant; ze doet het erg goed, heb vandaag een paar mestkorrels door de grond geharkt, eens kijken hoe ze hierop reageert.
ze is nu +/- een metertje hoog, hopen dat ze nog flink doorgroeit, omdat ze wat kleiner is komt denkik doordat ik haar heb verplaatst en de wortels heb gesnoeid. Wel is ze heel mooi bossig
grtz en goed weekend,
PS: planten op externe locatie komt een een paar dagen!
Morgen even een paar foto's van mijn thuisplantje. Ze is echt heel mooi, 146 hoog en zeker een metertje breed. Echt een mooi struikje!
Heb intussen ook nog een stek gekregen, ik vermoed White Widow. Dit was een erg dunne plant en moet nog erg bijkomen van de verplanting, ben bang dat ze binnenkort de geest geeft. Tot die tijd zie ik het wel.
Op externe locatie; er komen weer foto's zodra ik er geweest ben. Dit word aankomende week denkik.
Comment