ha mensen, na vorig jaar lekker getuiniert te hebben had ik er dit jaar ook wel weer zin in
vorig jaar Power Plant van dutch passion gehad, waar ik zeer te vreden over was
lekker wietje met nagenoeg geen gras smaak, en dat voor een verduisterd buitenwietje.
kortom ik mocht niet klagen.
dit jaar heb ik in de rappigheid een soort van tentje in elkaar geknutseld van ijzeren stangen, met vijverfolie
eroverheen (weekmaker vrij), heb er twee dubbele tl-balkjes inhangen van 18 watt stuk. 2x kleurcode 840 cool white, en 2x kleurcode 830 warm white. ventilator moet er nog wel in, en ben er nog niet over uit hoeveel plantjes ik er in ga zetten 6 of 8 thats the question. ik wil ze hierin gaan voorgroeien. en ik ga dit jaar voorrrrrrr!!
2x santa maria
2x brabands wit
2x verassing (pak gewoon 2 zaadjes en zie wel wat t word)
heb ook nog ducky 46 en nadia, maar die komen later.
wanner ze naar buiten gaan weet ik nog niet, hangt af van het weer.
ontkiemen gebeurt deze week nog.
nog even wat foto's, andere foto's volgen.
PPlantje.
vorig jaar Power Plant van dutch passion gehad, waar ik zeer te vreden over was
lekker wietje met nagenoeg geen gras smaak, en dat voor een verduisterd buitenwietje.
kortom ik mocht niet klagen.
dit jaar heb ik in de rappigheid een soort van tentje in elkaar geknutseld van ijzeren stangen, met vijverfolie
eroverheen (weekmaker vrij), heb er twee dubbele tl-balkjes inhangen van 18 watt stuk. 2x kleurcode 840 cool white, en 2x kleurcode 830 warm white. ventilator moet er nog wel in, en ben er nog niet over uit hoeveel plantjes ik er in ga zetten 6 of 8 thats the question. ik wil ze hierin gaan voorgroeien. en ik ga dit jaar voorrrrrrr!!
2x santa maria
2x brabands wit
2x verassing (pak gewoon 2 zaadjes en zie wel wat t word)
heb ook nog ducky 46 en nadia, maar die komen later.
wanner ze naar buiten gaan weet ik nog niet, hangt af van het weer.
ontkiemen gebeurt deze week nog.
nog even wat foto's, andere foto's volgen.
PPlantje.
Comment