Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
hey, bedankt voor jullie reacties, planten knallen de grond uit, hoop dat ze het nog 2 weken volhouden in het hokkie.
gisteren de timer erachter gegooid, en op 12/12 gezet, bij de eeste geslachts bepaling gaat deze terug op 18/6
week na pasen gaan ze naar buiten, dan nog 3 of 4 weken groeien, en daarna knal ik de bloei erin.
en hoop te oogsten eind augustus.
PPlantje
ik ben niet verantwoordelijk voor uw interpretatie.
hey mensen, ja hier wel ok he staff, heb 1 x bbw staan, en 4 x santa maria. bbw wou maar een zaadje kiemen helaas
planten laten al wat geslacht zien, hoop het zondag zeker te weten. bbw heeft 12 vingerig blad, lekker gezond.
zal binnenkort weer ff een paar foto's uploaden.
PPlantje
hallo nieuwschierige mensen, hier weer even een paar fotos, de planten in de blauwe emmers hebben laten zien dat ze vrouw zijn
de kleinere in de zwarte potjes nog niet, en ik weet nu welke plant ik ga verduisteren. het word een santa maria voor de andere planten ga ik morgen een onderkomen regelen.
hallo mensen, gerekt? valt nog wel mee dacht ik, kan nu ook de brabants wit verduisteren, heb ff me ouders omgekocht dus santa miria en brabants wit dit jaar yeah!!
ga deze inkopen doen dat ik ook nog 2 stekken kan maken, van de santa maria, en 2 van de brabants wit, onderkomen voor mij andere planten is ook al geregeld
voor de stekken vind ik ook nog wel mensen. lampen staan nu weer op 16/8
PPlantje
update time, vandaag inkopen gedaan, 3 x 50 liter all mix van bcuzz, clones, 4 x glaswol, ph4 en ph 7, en 2 x 65 liter kuip.
en ben in het bezit van canna vega, canna flores, en canna pk 13/14, en niet te vergeten ph -
2 stekken genomen van de santa, en 2 van de bbw, en de planten verhuisd naar buiten en overgepot naar de 65 liter, helaas
wel redelijk wat wortel beschadigd. heb ze ingeplant tot iets onder het lob blad, planten blijven nu ook dag en nacht buiten staan.
hier een paar foto's
Wortelschade zal misschien wel ff beetje vertraging geven, maar is nooit verkeerd. Word wel ff een vuurdoop met een koude nacht, maar 't is onkruid.....
Comment