Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
uhhh mijn recept?? water met beetje canna vega, en veel zon natuurlijk. hier even een foto's van een ondergebrachte santa maria die
nu 11 dagen op 12/12 staat.
hey hey. dan slaap ik nog whaaaa vandaag de ph meter weer ff geijkt, ph aanzuren had ik nog van vorig jaar. dus zondag ga ik beginnen met het verduisteren.
hier ff een paar foto's
hey mensen met de planten ging het even wat minder, ze maakten maar drie vingerig blad aan en verbrande bladeren onderaan.
ben nu tijdelijk gestopt met voeding, en maak de aarde nu regelmatig los, en zie dat er alweer vijf vingerig blad aan zit te komen
water wat ik nu geef zit tussen de 5,9 en 6,2 hoop dat ze er weer snel boven opkomen steeltjes van mijn brabantswit blijven paars
hier nog ff een paar foto's, op de foto's staat ze zes dagen in bloei
mooie planten geworden hoor....wel erg groot, hoop niet dat mijn PPtjes zo groot worden anders komen ze boven de schutting uit
Moet je ze toppen Ron .
@ PPlantje
tis vet klote met die grote temp verschillen snachts kan ook de paarse stukjes verklaren,mijn plantjes hebben dat ook namelijk en ik heb ze al een paar weken geen voeding gegeven.maar evengoed wel beter om even de wortels te snoeien(tenminste weet niet of dat ook goed is als ze in de bloei staan).
mooie kweek iig
Suckses
heyy mensen, bedankt voor de reacties. gisteren ook nog even met groene luis witte vlieg van byer.
zaten een paar luisjes op.
@chrischronic, wortel snoei hebben ze bij het overpotten al gehad, heb eergisteren wel ff 10 ml wortelstimulator meegegeven met water.
bloei zet wel lekker door.
PPlantje
ik ben niet verantwoordelijk voor uw interpretatie.
hey hey, weer ff tijd voor een update bloei zit er lekker in hier, andere plant die ik weg heb gegeven maakt het ook goed.
deze zit nu 32 dagen in de bloei. no comment.
Comment