Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Ik weet dat ik te vroeg ben met oogsten dit was echt nodig want ja aan afgebroken takken heb je niets. Verder staat de rest van de plant nog gewoon. uploadfromtaptalk1317965276805.jpg
Goedemorgen iedereen.
Voor dat je begint met lezen wil ik even kwijt dat ik niks wil horen over te vroeg geoogst en nog geen bruine trichomes enzovoort. Ik heb eergisteren mijn plant geoost het zat me niet mee veel takken afgebroken en dat plant was de heletijd vochtig met het risico op toprot. Er is flink wat wiet vanaf gekomen en dat zit vol met THC. Ik ben zo'n 3 uur bezig geweest met knippen en daarna nog na knippen. Ik zal als ik thuis ben wat foto's maken en hoop dat deze oogst zou smaken. Volgend jaar neem ik lekker 5 auto flowers. Nederland heeft gewoon een minder geschikt klimaat en wat een kut jaar.
Het weer is de voorbije week niet schitterend geweest. In augustus en september was het heel de tijd rotweer. Er was wel die mooie laatste week van september. Deze week zou vrij droog en zonnig worden, voor diegene die hun plant nog hebben staan, goed nieuws. Veel rookplezier!
Oogst was helemaal mislukt ongeveer 300 gram droog waar ik 50 gram goede toppen vab over had deze smaakte als gras maar je werd er wel Stoned van ketel het knipaval en kleine toonde heb ik 2 space cakes gemaakt
de goed toppen heb ik gezeefd en hier heb ik nog een paar gram hasj van gemaakt. Jammer maar iniedergeval iets
Comment