Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PlasticHorse buitenkweek 2011

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: PlasticHorse buitenkweek 2011

Ik gebruik niks en hier geen afgebroken takken, dus zie het nut er niet van in om er euris tegen aan te gooien.....

Comment

Bedankt iedereen voor de tips maar ik ga volgend jaar lekker over op de autoflowers, ik vindt het leuk hoor zo'n joekel en de opbrengst zou ook veel meer zijn maar ik heb liever 5 kleine plantjes die ik perfect kan onderhouden. Want uiteindelijk gaat het om de wiet (het kweken vindt ik ook leuk hoor)

Ik zal binnenkort weer even wat foto's maken van de bloei. De afgebroken takken groeien trouwens gewoon door.

Sent from my HTC Sensation Z710e using Tapatalk
      Groet,
      PlasticHorse

Comment

Hier weer even een update het gaat prima met mijn plant en de gebroken takken bloeien gewoon door.

uploadfromtaptalk1316261380952.jpguploadfromtaptalk1316261419724.jpguploadfromtaptalk1316261446347.jpg

Ik heb bij twee stengels de bladeren weg gehaald kijken of dit effectief is zo ja zeg het dan even in een reply dan strip ik heel mijn plant.

uploadfromtaptalk1316261481948.jpguploadfromtaptalk1316261505729.jpg

Groet,
        PlasticHorse

Comment

Ik zou zo min mogelijk weghalen met dit weer.
          Al die wondjes gaan zeker voor problemen zorgen (rot en schimmel Stilstand e.d.)
          En je plant krijgt nog minder energie dan,en ze krijgen al niet veel doordat de zon zich niet veel laat zien.
          Normaal zou het wel goed zijn om een beetje te dieven,is goed voor de doorluchting.
          Mooie dames verder
          Suckses

Greetzz

Comment

Groet,
            PlasticHorse

Comment

Dan moet ze wel bladeren hebben om dat licht in energie om te zetten zodat de toppen kunnen groeien.
              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Ja dat is ook weer zo had ik nog niet over na gedacht.

Groet,
                PlasticHorse

Comment

Dieven doe je zo en zo alleen van onderen,zodat de energie allemaal naar de toppen gaat en niet verspild word aan die kleine harige budjes die achter en onderin zitten.
                  Het blad laat je gewoon zitten want dat is de energie.
                  Geen blad is geen energie dus ook geen groter gewicht.

Greetzz

Comment

Flinke bomen , ik zou nu ook niet gaan dieven, kunnen ze wel s van gaan stilstaan. ziet dr verders very nice uit

Comment

Hallo iedereen het is al weer een lange tijd geleden dat er een update is geweest. Mijn plant heeft een zware tijd achter de rug veel van de takken waren afebroken door het slechte weer en de bloei schoot niet op. Ik heb alle takken vast gebonden aan de plant en die zijn succesvol geheelt. Het gaat momenteel weer heel goed met mijn plant er zitten grote toppen in met veel thc. Ik had nog even een vraag wanneer zo ik haar kunnen oogsten omdat we nu ook een zomer hebben ik October

Foto's
                      uploadfromtaptalk1317552914810.jpg
                      uploadfromtaptalk1317552895431.jpg
                      uploadfromtaptalk1317552866211.jpg
                      uploadfromtaptalk1317553321476.jpg
                      uploadfromtaptalk1317552832577.jpg
                      uploadfromtaptalk1317552811406.jpg
                      uploadfromtaptalk1317553409448.jpg

Groet,
                      PlasticHorse

Comment

hier staat wanneer je kunt oogsten
                        Guerrilla: 2013
                        Royal Haze, Bluematic,Jack Herer, AK en La Blanca
                        Neem een kijkje en reageer

Comment

Ik weet al aardig veel van kweken en dus ook wel wanneer ik zou moeten oogsten. Maar aangezien veel kwekers al geknipt hebben rond deze tijd van het jaar vroeg ik wat nuttig advies. Maar nog bedankt.

Groet,
                          PlasticHorse

Comment

Niemand tips?

Groet,
                            PlasticHorse

Comment

Kut nederland

uploadfromtaptalk1317908883881.jpguploadfromtaptalk1317908936396.jpg

Ik ga dit high wietje maar is knippen in iedegeval de afgebroken takken

Groet,
                              PlasticHorse

Comment

Je zegt zelf al dat je weet wanneer je hoort oogsten, maar zoals iedereen weet is er en komt er nog meer koud en nat weer aan,
                                dus hebben veel er voor gekozen om iets eerder te oogsten of ze hadden soorten staan die eind september klaar waren met de bloei.
                                Ik zelf heb nu nog 3 planten staan en die moeten nog een 14 dagen om goed rijp te worden en ik geef ze daar de tijd voor.
                                Iedere tuinder moet zelf kiezen of hij/zij het aandurft om de planten te laten staan.
                                Succes verder met de dames, en hoop dat je hier iets aan hebt.
                                Als een boer niet kan zwemen, dan lig het aan het water.

Comment

Bezig...
                                X