Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Nou ze groeien als kool! Vanavond even een fototje uploaden. Het weer zit ook wel heel erg mee!! Doe er nu bloeistimulator bij pk 13-14 en dat hoop ik maar op een nog grotere opbrengst!
Oorspronkelijk geplaatst door Ready Set GrowView Post
@ Tomaat, het is een autoflower en het is Big Bang. Zeer bekende indica.
Dat weet ik dat big bang een autoflower is ik heb er zelf ook 4 van maar ik dacht dat er ook wat sativa in zat.Alleen bij mij zijn ze nog niet zo groot dus zie je het nu nog niet dat het indica is.
Wow,dat ziet er toch puntgaaf uit ofnie? ben zelf bezig met White Skunk,en hoop dat het wat wordt!
Kun je mij zeggen waar jij je Big Bang zaden vandaan hebt en wat je ervoor betaald heb?
ik had 3 zaden big bang gekocht en had ze alle drie gepoot 1tje dee niks en kwam naar een week nog niet boven dus die heb ik weg gegooit ik heb ze in 5 liter potten met universele pot grond staan ze staan ongeveer een week en zijn 5 cm hoog ze staan gwn in men raam kozijn met het raam op een een kiertje maar moet ik ze ook nog voeding of iets geven? tips graag
Hoeft niet maar met voeding kun je er misschien iets meer vanaf halen. Ik zou ze de aankomende dagen buiten zetten want het word erg goed warm weer met veel zon. Top voor je plantjes!
Pk 13-14. Als je heel de topic had gelezen kwam je hem al tegen Er zijn er vast nog meer die de bloei stimuleren maar ik heb deze als tip gekregen van een medekweker! Good luck!
Comment