Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
IMG0038A.jpgIMG0039A.jpgik ben net begonnen met kweken eerste kwee 2 big bang auto iIMG0035A.jpgk heb ze op een tafeltje bij men raam staan met een ventilator en een thermo meter ( rond de 20 25 graden is heet daar ) hier heb ik wat fotos tips graag ( die grote is er 1 uit het vogel zaad ) alvast bedankt IMG0037A.jpg
[ATTACH=CONFIG]70680[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]70679[/ATTACH]ik ben net begonnen met kweken eerste kwee 2 big bang auto i[ATTACH=CONFIG]70678[/ATTACH]k heb ze op een tafeltje bij men raam staan met een ventilator en een thermo meter ( rond de 20 25 graden is heet daar ) hier heb ik wat fotos tips graag ( die grote is er 1 uit het vogel zaad ) alvast bedankt [ATTACH=CONFIG]70677[/ATTACH]
Met dit weer mag je ze rustig naar buiten zetten is veel beter voor de plant.Een beetje beschut in de volle zon kan echt geen kwaad.
ik heb ook 1 big bang maar duurde meer dan 7dage voor die ontkiemt was nu heb ik hem vandaag in de pot gestopt met zak er over heen en buite in de zon gezet is dit verstandig want bij ons in de kamer is het maar 19 Graden.
ik zou denk ik de zak ervanaf halen. als je ze een broeieffect wil voor jongen plantje kan je beter een colafles nemen en er gaatjes in maken zodat er ook nog wat verse lucht bijkomt. volgens mij is dat bij een zak een probleem met verse lucht en heb je kans dat de temperatuur te hoog word.
Mijn plantjes gaan echt als een trein!! Nu er regen aan komt ga ik een soort kas er omheen bouwen. Gewoon van wat hout en plastic. Zo hou ik water uit de toppen zodat ik geen toprot krijg. Leek mij wel een goed idee. Vooral ze nu echt super mooi erbij staan. Zal deze week weer eens een fototje uploaden.
Ik zal het omschrijven hoe het er uit ziet. Heel primitief hoor! Men pakt een stuk hout. Een elektrisch tijd buis. Buig die om zodat je een halve ronde hebt. Maak er 2 en maak de 2 met 2 planken aan elkaar. Span er plastic overheen en klaar is je kas ik had maar 1 buis in de buurt dus die van mij ziet er uit als een tent. Lekker zo'n camping gevoel
Hey, heb ff jouw verslag doorgelezen. Ziet er goed uit. Flinke groei te zien tussen de laatste twee foto's. Good luck.
Check wel 't weer, gaat flink afkoelen eind van de week.
Ik zal het omschrijven hoe het er uit ziet. Heel primitief hoor! Men pakt een stuk hout. Een elektrisch tijd buis. Buig die om zodat je een halve ronde hebt. Maak er 2 en maak de 2 met 2 planken aan elkaar. Span er plastic overheen en klaar is je kas ik had maar 1 buis in de buurt dus die van mij ziet er uit als een tent. Lekker zo'n camping gevoel
Heehe leuk klinkt het wel mss dat we er later mss een glimp van opvangen
Comment