Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Ze kan in de garage, weinig tot geen licht.
Onder de overkapping kan ze niet meer na vorig jaar bezoek te hebben gehad van de popo's.....dus weinig keus.
Nee, ik meet niks... ben daar te lui voor
En elke gram is er weer eentje, dat scheelt!
En... woensdag is het kappen geblazen!!!
Vanmiddag de tricho's nog ff bekeken: 30-40% amber zo'n beetje dus het mag en ze staat sinds vanmiddag in de garage. Langer wachten heeft geen zin, want dan kan ik de halve plant waarschijnlijk wegknippen door rot en dat ben ik NIET van plan.
De laatste dagen is hier zoveel water gevallen en de komende dagen lijkt het ook niet best, dan maar ingrijpen en een goed rokertje over houden voor de komende tijden.
Fun zal ik zeker hebben, loon naar werken zeggen ze dan Alhoewel ik er weinig aan gedaan heb bij deze, de zorg was uitbesteedt...maar dat drukt de pret in het geheel niet!
ja ik heb gister dus 2 dames helemaal om kunnen knippen toprot door de hele dame heen en dat terwijl ze niet nat werden zal door de hoge lv ge komen zijn om mijne soortje is niet zo bestent tegen toprot want me sativa heeft nog niks is dus duidelijk een sterkerder plant hoop dat dit alles bij jou bespaard blijft man
Hahahahaha good life. O ja en hope op goeie gramme. Laatssz
---------- Post added at 09:08 ---------- Previous post was at 09:05 ----------
O deze week word zonnig dus denk dat niet zo tegevalt. Maar er komt zowiezo motregen dus moet denk ik ff afdekken , niet te hoog anders schimmel jeweet.... laatssz
Last edited by SirSmokeAllot; 30 August 2011, 09:27.
Vanavond ff een klein begin gemaakt met de HL.
De hoofdtop en 4 zijtakken zijn eraf en schoon.De hoofdtop had het meeste rot, is dus volledig ontleed en schoongemaakt. De zijtakken zat zeer weinig in, dus valt weer mee!!
Nog een stuk of 10 zijtakken te gaan...foto's:
Comment