Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Geweldige toppen. O ja dat knipafval kan je droge en dan vermale ,Dat heet gruis, Dus als je dat wil doen , O het brengt een extra flavour deraan , je moet het met je nomale wiet menge en m dan draaie.
Hey Vale , lekkere toppen die RE poehpoeh.. de PP van me moeder zitten nu ook pas net in de bloei, evenals die van me kameraden, heeft echt lang geduurd.. succes met t afbloeien.. gr Da Vibe
Gaat er lekker he
Ik heb mijn eerste oogst ook binnen.
Ik ben heb 4 soortjes van jou zaden staan waarvan 1 al geoogst, 1 andere bijna oogst klaar en de overige 2 staan net in bloei.
Door een misverstand was ik al in een vroeg stadium van mijn buitenkweek kwijt welke plant nu welk soortje is. Beetje jammer, maar ach, de wiet smaakt nog net zo goed
Nog veel succes he
Ciao Tom
"Vier uur Jointjedraaien. Dat zouden meer mensen moeten doen!"
loopt weer lekker hier
alweer aan het oogsten geslagen
en nog aardig wat staan en nog wat op komst
de drukke tijden zijn aangebroken vale
en ze krijgen een mooie glans erbij bij jou
die red escape is goed beland bij jou
man man man wat een pracht
@tom:
Jammer van de mix-up, maar dat mag de pret niet drukken. Ik ben blij dat je er iets van hebt kunnen maken; enjoy!!
@PH:
Dank je voor de lovende woorden, ze doen het meeste toch zelf hoor. En ik ben zelf ook trots op de RE, mooi boompje geworden!
@WW, Kaya, davibe, monty:
Thanks, wel ff afwachten of het geheel een beetje te roken is, maar dat zal hopelijk wel goed komen
Over tot de orde van de dag....
Je wilt niet weten hoeveel regen er de laatste dagen is gevallen... maar misschien weet je het wel en heb je jouw deel ook 10x gehad!
Gelukkig geen grote schade aan de planten, wel een beetje verfomfaaide takken, afgerukt blad e.d.
Foto's van vandaag.
Tricho-check RE, weer een bewijs dat "bruine haren" niks zeggen....kan nog wel ff staan.Jammer met dit weer, er liggen erge dingen op de loer
Staat RE vanavond.
JB
LR
DD, die heeft het best naar de zin gezien de vingers aan de bladeren.
Doorgaan op Hoop van Zegen... en geen regen! Laters en bedankt voor het kijken...
Comment