Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

vale 2011

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: vale 2011

O Vale ga op zoek naar die Graver in je tuin
    God was never on your side..

Comment

Ik weet wie de graver is.... de teef van mezelf

Comment

What a bitch! Haha:-p

Succes met je kweek kerel! Die ak snow, hadden wij die toen geruild?

Heb je trouwens de opkomst gezien van die lowsnow kruising van jou in mijn verslag?:o

Grtz
        Is het glas halfleeg of halfvol?

Comment

Oke je moet de dader handschoenen aan gaan doen Vale want anders verrast ze jou nog een keer
          God was never on your side..

Comment

Die heeft sindsdien geen plantenbak meer aangeraakt, bella!

@Peter: ik heb het gezien want ik volg je zeker, maar vergeten een berichtje te plaatsen Bij deze...

De ak snow leeft nog, een andere staat ook ergens, maa heb op het moment ff te weinig tijd om een complete update te doen.
            Ik sta alleen voor het hele reilen en zeilen van het gezin, huishouden, beesten, enz,enz.
            Vrouwtje net geopereerd, mag en kan niks doen op het moment, dus moet dit en de rest op het forum tussen de bedrijven door doen.......

Last edited by ceBep; 28 April 2011, 14:20.

Comment

das een best plantje mooi kort op elkaar
              hoop dat de PD64 er nog boven op komt
              en hoe staat het met de zaden in dat bruine goetje
              is de andere ook ontkiemt?????

keep up the good work
              Mocht ik door de wiet bezwijken, mocht ik door de hasj vergaan,
              laat dan op mijn grafsteen schrijven: "Ik was te stoned om op te staan''

Comment

De andere 2 fem zaden zijn NIET ontkiemd, heb ze toch maar in een potje gestopt... wie weet?
                Weer een reden voor mij om GEEN fem zaad te gebruiken, ik ben er geen fan van geweest en zal het nu ook niet meer worden, voor mij zijn reguliere zaden goed genoeg.

P.S
                Let wel, dit is mijn mening, wat een ander ervan vindt: niet relevant voor mij!

Comment

Toevallig ben ik het wel effe keihard met je eens Vale, of dat nou wel of niet relevant is
                  Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

Comment

Lol, dit was alleen maar om de discussie over wel of geen fem zaad te voorkomen.....
                    Iedereen is vrij om te zetten wat ie wil...voor de rest maal ik er niet om.

Comment

De fem zaden.
                      Van de 5 is er nu eentje boven, die uit het bruine goedje... zeer traag groeiend en heb zelf de schil gebarsten.

Comment

Fem zaden in de prullenbak geflikkerd.. regulier gaat ermee door!
                        FF een paar foto's voor een idee hoe ze ervoor staan:

de PP, deze gaat mooi door en maakt zelfs weer "vreemde" vingers aan midden in bestaande bladeren:

De AK-Snow, deze is klein gebleven door binnen voorgroei, maar dat mag de pret niet drukken. Ik heb nog een paar staan van een week of wat oud, ff zien wat die gaan doen:

De pD46, lang stilgestaan door de ontworteling, maar begint weer door te groeien.
                        De gele bladeren zijn er al af en overal komen nieuwe blaadjes te voorschijn. Ik denk dat deze van schrik teruggevallen is naar de AF in de LowSnow voorouder, want de hoogte gaat ze niet meer in.. tenminste niet duidelijk zichtbaar!

Tot zover eerst maar weer, tot de volgende update...... keep it GREEN

Comment

Zo Vale, ik ben je kweek al een tijd aan het volgen maar heb nog maar weinig gereageerd zie ik.

Leuke plantjes, erg schattig die AK-Snow

Is het Feminised zaadje, wat wel ontkiemd was, niet meer boven gekomen? En de rest niks meer ontkiemd? (Waar kwamen deze zaden van, want dat is zeker geen goede reclame.. en heette ze 'true lady'? )

Succes verder! Ik zal in het vervolg proberen vaker een berichtje te plaatsen.
                          [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

Comment

Dank je Weedy! Ik doe mijn best

Die True Lady kwamen van http://www.leplantage.nl/True-Lady

Comment

Nice pics vale, haarscherp, sterk spul die deense cannabis.

Comment

nice vale, heeft die AK-snow nog enige voeding gehad?

gegroet!
                                sigpic

Comment

Bezig...
                                X