Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Hoe is het man,ik vind dat je boompjes er lekker uitzien.
Volgend jaar ga ik alleen AF's doen,dat weet ik zeker.
Ik heb nu een kas,dus ik kan vroeger beginnen dan.
Veel geluk met je boompjes en veel mooi weer wens ik je..
De AK-Snow gezusters.
De jongere en grotere heeft een andere bouw en vorm. Ik hoop dat deze een meter hoog wordt. Gaat van het weekend over in een grotere pot.
LR#2 f3.
Kan ook over in grotere pot.
Sour 60 afkomstig uit DK, gelijktijdig gezaaid.
De ene heeft "harige balletjes", de lange dus. Omdat ik de bloeiwijze niet ken van de Sour (je hebt soms rare voorgroei bij mijn weten) kan het een man zijn.
Zeker omdat deze langer is dan degene ernaast. Die laat niks zien... kan dus een female zijn?
Geeft niks, ze gaan ook over in een speciekuip en blijven samen! Wel van mijn terrein af, ik heb een pleegouder daarvoor.
Ze verschillen een paar centimeter in grootte nog, maar de voorste groeit nog.
Wel kan de achterste, qua breedte en bladgrootte in de schaduw van de andere staan, compleet andere opbouw en (groei)vorm. Of het aan de voorgroei binnen of aan de pheno ligt.. ??
De wietgod mag het weten.
Ze verschillen een paar centimeter in grootte nog, maar de voorste groeit nog. Wel kan de achterste, qua breedte en bladgrootte in de schaduw van de andere staan, compleet andere opbouw en (groei)vorm. Of het aan de voorgroei binnen of aan de pheno ligt.. ?? De wietgod mag het weten.
Ik ben niet de WIETGOD maar...................
Als de pheno meer op moeder lijkt (Snow Ryder) dan zit er meer de groei in.
,, ,, ,, ,, ,, vader lijkt (Auto- AK-47) dan blijft ze korter.
Wat extra N helpt hier. (als je het kan vinden, magnesium nitraat is perfect)
Zorgen dat ze minimaal 20 uur licht heeft vanaf zaaien als je extra hoogte wil. (binnen)
Eenmaal hoog genoeg, of als de bloei inzet, kan de klok op 12-16 uur.
Buiten erg vroeg zaaien is als een korte dag, ze zal dan vaak erg snel in bloei komen.
Dat is wellicht ook de verklaring dat de later gezaaide beter doorgroeit.
Over het algemeen wordt ze hoger dan de standaad autoflower.
Hopende Uwe Weledel Gestrenge Heer hier van dienst te zijn geweest, verblijft ik,
Als de pheno meer op moeder lijkt (Snow Ryder) dan zit er meer de groei in.
,, ,, ,, ,, ,, vader lijkt (Auto- AK-47) dan blijft ze korter.
Wat extra N helpt hier. (als je het kan vinden, magnesium nitraat is perfect)
Zorgen dat ze minimaal 20 uur licht heeft vanaf zaaien als je extra hoogte wil. (binnen)
Eenmaal hoog genoeg, of als de bloei inzet, kan de klok op 12-16 uur.
Buiten erg vroeg zaaien is als een korte dag, ze zal dan vaak erg snel in bloei komen.
Dat is wellicht ook de verklaring dat de later gezaaide beter doorgroeit.
Over het algemeen wordt ze hoger dan de standaad autoflower.
Hopende Uwe Weledel Gestrenge Heer hier van dienst te zijn geweest, verblijft ik,
Hoogachtend, HJM
Wij danken U voor Uw uitleg, welke van grote waarde is voor de Heren van het Groene Woud.
Uw plaats naast de Goden is reeds gereserveerd, Uwe Grootheid in het Verspreiden van de Hemelse Zaden....
Alles klar Herr PP, danke schon..
Mr.Pitbull, Gonzo, ook dank voor jullie goede woorden!
@easysativa:
De LED heb ik een jaar of wat geleden gekocht via het net, voor ongeveer €20,-
Helaas is de producent zo groot geworden dat je die alleen via resellers kunt kopen. Rechtstreeks is niet voor particulieren meer...
Comment