Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Vandaag ff een foto van de pD46, die aan het reveggen is. Vanwege vroeg buiten zat er tamelijk veel bloei aan en de groei is nu volledig terug, 5-vingerig blad is weer aanwezig.
Je kweek ziet er echt prachtig uit! Ik verbaas me er echt over dat je dit in simpele potgrond doet zonder toevoegingen. Heb je het dan echt over simpele uni potgrond van een willekeurig tuincentrum? Grote klasse. Dit is precies hoe ik ook wil kweken. Gewoon puur natuur en niet al die rotzooi in huis.
@Maniac:
Het is gewoon potgrond van de MultiMate, 5 zakken voor een tientje of zo...
Tot nu toe doe ik er niks bij, want ze vragen er niet om. Maar ik heb wel middelen die toegevoegd worden mocht het nodig zijn! (Niet vergeten: er zitten een handvol konijnenkeutels in mijn potten, geheimpje )
@Limburg:
Het schatje ligt nu rustig in de kast bij te komen van haar avontuur
Update van vandaag.
Ff een ronde gemaakt bij de pleegouders.
Ze doen het allen prima, ik mag blij zijn met zulke goede pleegouders!!
Foto's volgen direct Henkes Lolland
RedEscape voorgrond, erachter HL
JB f3
Auto AK-Snow.
Vandaag de meetplint meegenomen en wat dacht je???
Een trotse 90 centimeter en eerste wit haartje gespot!!!
Mr.& Mrs. Sour60
Tesamen hebben ze het best naar de zin. Mrs. maakt al mooie topjes aan.
ja idd zo te zien gaat d egroei goed daar jah vooral op de laatste foto man en jah het weer zit hier wat tegen de laatste dagen maga vandaag niks te klagen hoor gaat hier nu ook goed
en hopen dat die pp je een lekker wietje gaat geven
Comment