Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
De pD46 is en blijft een freakje...
Ik heb een simpele collage gemaakt, zie de vertakkingen.
De meeste nodes spruiten uiteen net alsof ze getopt zijn...en ze gaat maar door of verkijk ik me daar op?
ik wist niet dat die ak-snow zo 'n lengte kon krijgen , ben benieuwd wat ze gaat doen
die sour-60 dame , mooi vol met dik zaad en ze glinstert al schoon
ga je die laten staan tot de zaden er vanzelf uitfloepen ?
die HL , prachtig dat ie nu al begonnen is , dat wordt dus oogsten begin september .
dat zijn echt mooie dames man
en voor al die zwangere wat een schatje die Mrs. Sour 60 der ventje heeft goed zijn best gedaan om voor zijnnakomelingen te zorgen
en van die Henkes Lolland gelukkig geen ballen meer he maar zou tog in de gaten blijven houden
De Sour blijft zolang mogelijk staan: zitten er onbevruchte topjes aan gaan die er wel af, de rest blijft drogen aan de plant.
De HL houd ik scherp in de gaten, tot gisteren geen ballen meer gezien, dus valt mee.
Ongedierte.. je ontkomt er niet aan: cicades, mineervliegen, slakken, varenrouwmug.
Het is niet zo erg dat de planten er dood aan gaan, ik doe er tot nu toe niks aan. Vergif spuiten heb ik sowieso de pest aan!!
Net nog ff een paar foto's geschoten in een vaag avondzonnetje met N97...
very nice
and big respect to your philosophy : let nature handle it herself
en nu hoor je een tijd niks meer tot ik die prachtige volle toppen ga zien anders ga ik me een spammer vinden
ik ga lekker weer op de achtergrond meegenieten
cheers
Comment