Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Wat een mooie soorten en ze zijn ook wel huge
Ik kan niet wachten om de opbrengst te zien verder heeft je kameraad dat leuk gedaan met die bogen zo.
Is dat ook voor serieuze opbrengst? of gewoon voor de lol
Bedankt voor de berichtjes, het zijn redelijke bosjes, qua grootte is het te doen en idd ik hoop dat de vergeling nu is gestopt....
De paarse soorten heb ik een zwak voor, het oog wil ook wat
De boogplanten zijn voor medicinaal gebruik bedoelt (hij heeft ernstige rugproblemen en door de wiet is hij niet verplicht tramadol o.i.d. te slikken.)
De laatste jaren worden die planten bij hem een meter of 4 hoog, ik denk voedingsproblemen Vandaar dat hij deze oplossing bedacht heeft om dat probleem een beetje te beperken, als je ze nu gewoon liet groeien zat je alweer boven de 3 meter....
das een creatieve oplossing . i luv it
N doet strekken voor sativa's das al wat ik weet ivm voedignsissue
die HL is al mooi om te zien
jackberry en red escape bekennen ook al kleur . nice
PP en pD46 aardige kastaars en die eerse is zelfs buiten potmaat gekomen , goeie groeier
kdacht ik kijk eens door je verslagje, dehmn wat een plante super chill! gaat erg goed bij jou zie ik! vooral die HL ziet er heerlijk uit! maar komop, vertel me je geheim, hoe krijg jij zulke dikke toppe?! heb 2 Royal frisians en een Royal Dane die al bloeien, paar weken, maar die zijn niet zo dik als jouwes! wel merk ik dat wietplanten in mijn tuin t wat minder doen. maar tog wat een top! ik zal al blijzijn met zon eindresultaat xD
greetz
Ik heb geen echt geheim; de HL staat zelfs bij een kameraad met zwarte vingers..... ik kijk er wel op toe, want anders???
Ze doen het naar omstandigheden gewoon goed, niet teveel aan doen is het geheim in feite
vale .jij heb toch ook een usb microscoop bij conrad gekocht en daar kan je de trichomes goed zien
ik meen het ooit hebben gelezen, maar ik kan het topic niet vinden
Comment