Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

vale 2011

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: vale 2011

Die Rooie is zeer mooi, ben daar erg blij mee!!!

Vanavond nog ff een klein klusje, de Sour60 leeg pulken...

Comment

damzzz vale dat zijn echt mooie dames man hoe doe je het tog

Comment

Gaat goed bij jou Vale mooie planten

groetjes
        God was never on your side..

Comment

Ik doe er weinig aan, ze doen het zelf
          Alles rustig, groeit en bloeit maar door, met behulp van het betere weer van de afgelopen dagen!

Vanmiddag ff de voortuin bekeken en wat schept mijn verbazing... een plantje waarvan de gehele kop afgevreten was, alleen de lob was er nog over, heeft zich ontwikkeld tot een mini plantje. Kun je zien wat er nog in een afgevreten plantje zit

Comment

Het blijft onkruit.

Mooie pot met nieuwe grond geven, dan wordt het misschien de mooiste plant van het jaar
            http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

Comment

Ik heb het overgepoot, wat het wordt......???

Tevens ff de locatie bekeken:
              RedEscape, zeer mooie paarsvorming en tevens roze pistels

JB, voorbloei duidelijk te zien nu.

HL, ja deze moet niet teveel water meer op de kop krijgen met een hoge LV. De zeer dichte en stevige toppen zullen dan ongetwijfeld beginnen te rotten.
              Dus op Hoop van Zegen....

Comment

Lekker Vale !
                Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

Comment

succes met die toppen

Comment

Heej Vale, prachtig tuintje heb je.. Zou je misschien s een close-up van je PP willen maken ? Wij hebben namelijk bij mijn moeder en bij 2 kameraden de tuin vol staan met PP , gemiddeld zon 175tot 190cm hoog maar bij allemaal pas minimale voorbloei.. Degene die ik verduisterd had liggen vandaag 3 weken te drogen en is n goed wietje geworden, vanavond ff wegen . Succes verders

Comment

Hey Vale,

gaat lekker daar, hoop voor ons allen dat het weer even iets droger en warmpjes wordt
                      kan die HL nog iets vetter worden,echt mooie bloemvorming!!en dat voor de redelijk slechte weersomstandigheden. thumbs up

persoonlijk vind ik de RE het mooiste, heerlijk die velle kleurtjes door elkaar.

Succes

zo staan mijn toppen van de dames erbij
                      Toppen RQK 4 (29dgn bloei).jpg
                      bloei week 4
                      DSC00119.jpgDSC00118.jpgDSC00120.jpg
                      bloei week 3

het complete verslag
                      http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...ne%29%29/page2

Gr Indo
                      Attached Files

Comment

Indo's tuintje is ook goed bezig, Smokey en mw ook bedankt voor jullie reactie!

Ja, echt wel hopen op droger weer, want zulke dichte toppen vragen om toprot....
                        Aan mijn pD zit een plek op de stam, gevalletje stamrot , dus net ff ingesmeerd met chloor. We zien wel of ze het overleefd.
                        De RE is van een heel andere structuur, meer open toppen zonder veel blad, tenminste op dit moment.

Nog ff een close-up van een PP-topje voor davide. Hier ook minimale bloei te bekennen, maar 't is nog augustus...
                        De PP is een zeer goed rokertje, niks mis mee!

pD46, stamrot

Last edited by ceBep; 21 August 2011, 18:29. Reden: foto bijplaatsen

Comment

die stamrot ziet er nasty uit!!
                          heb ik ook nog gehad op een vertakking paar jaar geleden en die heb ik gewoon afgeknipt maar hier zit het op de stengel..
                          ik heb nog nooit gehoord van insmeren met chloor?! heb je daar al ervaring mee gehad?

Comment

Ja, ik heb weleens vaker (stam)rot gehad en chloor gebruikt.
                            Waar ik het destijds gelezen of gehoord heb, Joost mag het weten... maar het stop de uitbreiding ervan.
                            Daarna de wond afdichten met kaarsvet en kijken of ze het overleefd.....vorig jaar heeft het ook gewerkt bij de Early Biddy, helaas was de stam dusdanig verzwakt dat deze bij een zware storm brak en toch verloren ging.

Comment

das weer iets om te onthoude chloor voor stamrot en dicht maken met kaars vet

thanks

Comment

je bent nooit te oud om bij te leren
                                grtz

Comment

Bezig...
                                X