Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

vale 2011

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: vale 2011

Mooie plaatjes Vale !!!
    Heeft de RE wat N & Mg gebrek?
    Of lijkt dat maar zo?
    http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

Comment

Ze krijgt nu nog gewoon groeivoeding, tenminste dat neem ik aan, dus ze zou genoeg stikstof moeten hebben. En de typische Mg tekort zie ik niet terug in de bladeren.

NB.
      Deze staan wel op locatie, dus zie ze niet elke dag. Door de natte periode kan het zijn dat hij een voedingsbeurt overslaat omdat ze dan toch nat genoeg staan. Te nat zullen ze in ieder geval niet komen te staan, want natte voeten heeft hij wel begrepen.

Maar ik heb sinds kort een fertometer, die ik daar nog niet heb gebruikt, zal eens kijken van de week wat die zegt. En een beetje Mg heb ik wel liggen mocht ik bij nadere inspectie een duidelijk tekort zien. Extra N... ja, ook ff aankijken.

Comment

Bitterzout (1 gr/ltr) kan sowieso geen kwaad.
        Eenmalig wat ijzersulfaat (wordt veel als anti mos verkocht) spuiten (0,25-0,5 gr/ltr + uitvloeier) geeft meer chlorophyl. Wat in deze donkere dagen geen kwaad kan.
        Nooit in de zon spuiten, dan verbrand je blad.

En nu is het natuurlijk tijd voor bloei voeding, of natuurlijk groeivoeding met PK 13-14. (2/3 : 1/3)

Comment

Dat wist ik niet van vorig jaar vale, jammer... De biddy hier was overheerlijk.
          Mooie buitenplanten heb je altijd!

Grtz $iR
          sigpic

Comment

Mooie planten en lekkere grote toppen.
            Die RedEscape ziet er zo heerlijk uit zal zeker wel fijn te roken zijn.
            Groet,
            PlasticHorse

Comment

Die laatste foto van RE kan je zo naar highlife sturen denk ik .
              Dissi's Outdoor 2012: Olijfgroen en Pimpelpaars: Zaad & Rookkweek

The plant of today, makes the planet of tomorrow.

Comment

Ik zal morgen ff kijken naar het ijzersulfaat, PK13-14 heb ik ook niet liggen, dus na de klus maar ff ritje doen....

Helaas $ir,het heeft niet zo mogen zijn, een geschatte 100-150 gram van de EB en hetzelfde van de PP zijn een week voor de oogst in beslag genomen vorig jaar.....door stom toeval.

En bedankt voor alle lof aan de RE , alle credits gaan naar HJM voor zijn speciale zaden. De rest doet ze zelf...

Wat de RE voortbrengt aan rookwaartje ??? Ik ben net als jullie benieuwd naar het resultaat! In elk geval is ze prachtig om te zien (mijn speciale en favoriete plantje )

De foto is gewoon geschoten met een N95 mini, denk niet dat Highline zoiets zou plaatsten of wel?

Comment

Goeie copy is nooit weg

Je moet even naar Intervema in Eelde
                  Daar hebben ze van alles, van amateur (wiet) voeding tot proff. voeding. De laatste alleen in grootverpakking.
                  Ze hebben Dutch Pro, Canna, House & Garden en nog iets, dacht ik

Comment

Daar zal ik dan later een keertje moeten gaan neuzen.
                    Ik ga morgen wel ff snel naar de lokale Growshop, heb niet veel tijd... maar bedankt voor de tip.
                    En de waarheid mag gezegd worden, je hebt een zaadje afgeleverd dat nu al een lust voor het oog is en die oogjes willen ook wel eens wat

Top!

Comment

Spul ingekocht, nu nog ff toedienen.

Ff ter opluistering de tuin van mijn kameraad..

"Mien toentje" komt later....

Comment

ie rozenboog is een SUPERSKROG geworden !!!
                        Ziet er erg leuk uit.

Comment

whoehahahaha wat een geweldige foto is dat zeg!
                          Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

Comment

Ja, mooie rozenboog geworden niet?
                            I.v.m. rugklachten e.d. is mijn kameraad er minder blij mee als hij ze moet inspecteren op diverse dingen, maar ik denk dat hij dat bij de oogst wel weer vergeet

Mijn eigen plantjes:

RE, zoals altijd nog steeds de schoonste...

LR, beginnende bloei

pD46 topje, top opbouw zeer langzaam. T

JB, bloei zit er nu lekker in.

HL, ziet er niet zo lekker uit, maar dikke vette toppen.

EDIT:
                            De HL staat nu weer thuis, kan ik haar beter in de gaten houden....ff een high res. picaatje erbij voor de sjeu.....
                            Last edited by ceBep; 26 August 2011, 23:36.

Comment

ziet er mooi uit man vale bij bijna al mijn dames heb ik al top rot kunnen weg knippen en veel ook hoop dat het jou bespaart blijft :s

Comment

Nou, ik denk dat ik hier ook nog wel last krijg.... maar eind van de volgende week gaat ze om!
                                Tricho's milky, enkele amber, dus het kan.

Comment

Bezig...
                                X