Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Ze krijgt nu nog gewoon groeivoeding, tenminste dat neem ik aan, dus ze zou genoeg stikstof moeten hebben. En de typische Mg tekort zie ik niet terug in de bladeren.
NB.
Deze staan wel op locatie, dus zie ze niet elke dag. Door de natte periode kan het zijn dat hij een voedingsbeurt overslaat omdat ze dan toch nat genoeg staan. Te nat zullen ze in ieder geval niet komen te staan, want natte voeten heeft hij wel begrepen.
Maar ik heb sinds kort een fertometer, die ik daar nog niet heb gebruikt, zal eens kijken van de week wat die zegt. En een beetje Mg heb ik wel liggen mocht ik bij nadere inspectie een duidelijk tekort zien. Extra N... ja, ook ff aankijken.
Bitterzout (1 gr/ltr) kan sowieso geen kwaad.
Eenmalig wat ijzersulfaat (wordt veel als anti mos verkocht) spuiten (0,25-0,5 gr/ltr + uitvloeier) geeft meer chlorophyl. Wat in deze donkere dagen geen kwaad kan.
Nooit in de zon spuiten, dan verbrand je blad.
En nu is het natuurlijk tijd voor bloei voeding, of natuurlijk groeivoeding met PK 13-14. (2/3 : 1/3)
Ik zal morgen ff kijken naar het ijzersulfaat, PK13-14 heb ik ook niet liggen, dus na de klus maar ff ritje doen....
Helaas $ir,het heeft niet zo mogen zijn, een geschatte 100-150 gram van de EB en hetzelfde van de PP zijn een week voor de oogst in beslag genomen vorig jaar.....door stom toeval.
En bedankt voor alle lof aan de RE , alle credits gaan naar HJM voor zijn speciale zaden. De rest doet ze zelf...
Wat de RE voortbrengt aan rookwaartje ??? Ik ben net als jullie benieuwd naar het resultaat! In elk geval is ze prachtig om te zien (mijn speciale en favoriete plantje )
De foto is gewoon geschoten met een N95 mini, denk niet dat Highline zoiets zou plaatsten of wel?
Je moet even naar Intervema in Eelde
Daar hebben ze van alles, van amateur (wiet) voeding tot proff. voeding. De laatste alleen in grootverpakking.
Ze hebben Dutch Pro, Canna, House & Garden en nog iets, dacht ik
Daar zal ik dan later een keertje moeten gaan neuzen.
Ik ga morgen wel ff snel naar de lokale Growshop, heb niet veel tijd... maar bedankt voor de tip.
En de waarheid mag gezegd worden, je hebt een zaadje afgeleverd dat nu al een lust voor het oog is en die oogjes willen ook wel eens wat Top!
Ja, mooie rozenboog geworden niet?
I.v.m. rugklachten e.d. is mijn kameraad er minder blij mee als hij ze moet inspecteren op diverse dingen, maar ik denk dat hij dat bij de oogst wel weer vergeet
Mijn eigen plantjes:
RE, zoals altijd nog steeds de schoonste...
LR, beginnende bloei
pD46 topje, top opbouw zeer langzaam. T
JB, bloei zit er nu lekker in.
HL, ziet er niet zo lekker uit, maar dikke vette toppen.
EDIT:
De HL staat nu weer thuis, kan ik haar beter in de gaten houden....ff een high res. picaatje erbij voor de sjeu.....
Comment