Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Ik heb al ff gepiept HJM...
Wanneer ze omgaat Gonzo....ik hoop het nog minimaal een week te rekken. Lukt het niet door het slechte weer, zal ik een keuze moeten maken, welke niet nodig is hopelijk!!
Wauuuu wat mooi die paarse zeg
Ruiken ze ook anders vale? tering wa heb jij dit jaar weer een mooie kweek Vale deftig kwekertje word je
Zie je niet meer zo vaak op de chat alles goed verder daar?
ziet er erruuug lekker uit man! en gelukkig geen rot!
ik heb van t weekend al me royal dane en halve royal frisian geoogst ivm veel rot.. van de dik 200 gr nat (van beide plante) 10 gram rot, (van vooral de royal dane)
kon de trichomes niet goed bekijke, maar de hare ware al goed bruin, en ik had eigenlijk weinig keuze.. wordt dus maar watercure.. hopelijk blijft het bij jou nog wel droog en rotvrij want dat zijn verdomt lekkere toppen mate! ben ook erg benieuwd hoe je RE uiteindelijk smaakt enz,, dan zal die volgend jaar bij mij ook hopelijk zo mooi erbij staan als bij jou!
en ik denk zo dat jou geheime kweektip liefde en aandacht is, want ze zien er erg gelukkig en mooi uit
Dank je Dn.
Jammer voor je plantjes en dus ook voor jou , ik denk dat er niet veel zonder kleerscheuren kunnen gaan oogsten dit jaar.
En een keus moet je maken, ik denk dat je er goed aan gedaan hebt.Het weer laat dit jaar weinig keus!!
Hier blijft het regenen en waaien, dus ik hoop dat het vocht er zo een beetje eruit geblazen wordt. Wat moet je anders?
Onder een afdak zetten heb ik minder goede ervaring mee, hier kan het niet genoeg verluchten.
En mijn geheime kweektip... net wat je zegt, meer kan ik er niet van maken
Want meer is er echt niet.
Kan net zo goed nog ff een paar foto's plaatsen nu ik er toch ben...
pD46, waarvan ik de Duckfoot genen ervan verdenk de lange bloei te veroorzaken. Eerste kristallen zijn nu pas zichtbaar... dus er wordt aan gewerkt!
Comment