Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Je kunt nu aan de PP wel zien dat ze het mooie weer uitermate fijn vindt, je ziet de toppen groeien met de dag....lange blonde haren!
P.S
De Red Escape is droog en zit eerst in een zak ,bij gebrek aan beter, voor narijpen.....ruikt nog steeds heerlijk btw.
Knipafval is ook droog en ligt ernaast
awel zit weer in de zak die knippen ze niet meer af. Vale ik hen weeral genoten van je verslag. en je plantjes. de blauwpetten zullen dom kijken als ze in oktober komen kijken of je nog braaf bent ghehehehehhehehe.
Mag ik vragen waarom je foto's niet op JD zelf staan ?
Bij mij laden ze namelijk niet vanaf tinypic, dus moet ik allerlei fratsen uithalen om ze te zien
Dank je en graag gedaan, ik heb er net zoveel plezier aan Gonzo!
En ik mag niet klagen gezien de slechte zomer. Tot nu toe een leuke oogst binnen gehaald en hoop dat de andere planten door het goede weer nog een beste spurt maken en mooie toppen gaan geven.
Het lijkt de laatste dagen echt versnelt te gaan, dus ik ben hoopvol!!
En een paar foto's zullen nog wel gaan volgen, want het is nog niet helemaal klaar.....
Deze zie ik wel goed, maar op de hele vorige pagina zie ik niet 1 afbeelding.
Ik gebruik al jaren Firefox, en in andere topics zie ik wel gewoon alles.
Maakt me verder niet uit, wilde je alleen op de hoogte brengen.
Sucses verder.
Ik gebruikte ook altijd Firefox, nu echter al weer een tijdje Aurora, maar ik heb geen problemen met foto's van upload-sites gehad onder Firefox...geen Add-on problemen of zo?
Over niet laden van afbeeldingen, iets veranderen in je Preferences...... Open het programma RealPlayer.
Ga naar het menu Tools en klik op Preferences.
Ga naar de sectie Download & Recording en haal het vinkje weg bij de optie Enable Web Download & Recording for these installed browsers:.
Comment