Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

vale 2011

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: vale 2011

geen problemen om je trouwens hardstikke mooie foto's te bekijken hoor. Op dit systeem draait firefox incl een hele tris scriptblokkers etc...
    Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

Comment

Mooie buitenkweek Kale, jij kan dat!

Comment

@mw: zal wel ergens aan liggen.....

@WJW: dank je, ik probeer het

Vanavond is de LR#2 omgegaan.
        Klein plantje, ruikt als een boom... dus dat zit wel goed, kijken wat de roker doet mettertijd.
        Vind het maar een zielig klein hoopje, niet gewend....

Ter compensatie nog ff een night-shot van de PP. Die dame heeft er zin in

Last edited by ceBep; 30 September 2011, 21:16. Reden: PP erbij

Comment

Locatie K.

Prima weer, prima topjes in de maak!!

JB

DD

Thuis, de pD

Last edited by ceBep; 1 October 2011, 15:52.

Comment

Nog maar weer eens een paar sfeer impressies omdat het zo mooi weer is....

DD

Bovenstaande bud komt van deze kamerplant, een nakomertje.

Een andere mini DD, is een 30 cm hoog. Ook een nakomer,je test weleens een paar zaden teveel. Weggooien is zonde, is wel leuk zo'n mini.

pD, in de ochtenddauw.

Comment

zeer mooi verslag heb je veel tijd ingestoken
              vriendelijke groeten thclover

Comment

Dank je, ik heb er dan ook veel plezier aan

Comment

Gaat weer lekker in huize en tuin vale. Weeral mooie scherpe pictures. Genieten geblazen.

Grtz

Comment

Dank je monty, voor mij ook

Net ff met de usb-micro gespeeld. De pD is klaar, die gaat om! Geen risico met aankomend weer.
                    Want de JB volgt hierna ,ook klaar btw, dus wordt een drukke paar dagen voor de schaar!!

Mijn usb-ding maakt niet zulke goed foto's maar wel ff ter illustratie eentje voor hoe ze er bij staat op dit moment....voor zover je het kunt zien dan
                    Zelf heb ik meerdere bladeren uitgebreid, onder elke hoek, bekeken. Overwegend amber of aankomend amber, dus het is echt tijd......

Comment

amber maar ook nog doorzichtige harbollen, hmm succes met de knipklus.

Comment

Thanks Zal wel lukken!
                        Amber, licht amber (hele fijne oranje glow), milky en doorzichtige... breed skala aan tricho's.

Comment

sow je toppe zien er wel heerlijk uit naar mijn oog zien ze er lekker compact uit heel veel succes met je plantjes gezien het weer dat vanaf volgend weekend voorspeld is als je nog tips of tricks hebt voor mij hoor ik het graag http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...-5-white-widow <- mijn verslagje
                          Guerrilla: 2013
                          Royal Haze, Bluematic,Jack Herer, AK en La Blanca
                          Neem een kijkje en reageer

Comment

Hoe krijg je zo'n dun enkel stokje? Knip je gewoon expres alle zijtakken eraf of is het gewoon het soort?

Comment

@Arie: Dank je, kijk wel ff binnen bij je.

@rock: Als je doelt op de ene in de pot met oren? Dat is een nakomertje.
                              Veel te laat gezaaid en niet weggegooid, dus is het "buds on a stick" geworden. Normaal behoort ze eruit te zien zoals de andere DD...

Eerste ronde knip is gedaan, de bovenste toppen zijn eraf, later de rest maar....

Comment

zeer netjes vale, mooie planten, maar die toppen kunnen dubbel zo dik,niet slecht bedoeld, maar wil je weten hoe. just ask me

staff

Comment

Bezig...
                                X