Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
@staff: Ik moet er alleen van roken... dus ik ben tevreden!! Ik kan nu al zorgeloos het hele jaar door smoren zonder problemen
(P.S.
Advies over hoe te kweken kan ik genoeg krijgen, ik heb namelijk een persoonlijke goeroe (ja, echt waar) achter de hand!
Maar dit jaar klaarblijkelijk niet meer nodig, dus volgend jaar kan ik beroep doen op zijn spirituele en groene visie .)
@rock: Stuur staff maar een PM, hij vertelt jou het ook wel.
@ bella: wtf Ben blij dat jij altijd ff binnen wipt en mijn dag weer goed maakt, thanks!
Helaas kan ik er niet meer van maken... de big bud van de JB.
Last edited by ceBep; 3 October 2011, 20:47.
Reden: foto JB
Je blijf een goede kweker vale ik kijk elk jaar naar jou mooie kweeks uit de mega grote planten en de veel verschillende soorten.
Wat bij jou goed gaat kweek ik komend jaar
zeker de vroeg bloeiers blijven me doen verbazen bij jou.
Ga je deze winter ook iets in de schuur of binnen doen ?
@Bubba: Die groene vibes zweven hier al op het forum...
@bella: Wat ik er jaarlijks afhaal is voldoende voor mij, variatie doet smoken en wat moet ik met bijv. 350 gram van dezelfde wiet??? Laat mij dan maar een modderaar zijn, ik vind het best
(alhoewel ik volgend jaar iets actiever enkele extra toevoegingen (en voedingen?) ga gebruiken voor een ietwat relaxte kweek (met enige assistance ))
Binnen heb ik opgegeven... niks voor mij!
@$ir: Dank je, en het feest gaat nog ff door (als het weer dat toelaat....)
O Vale wat leuk dat binnen kweken is voor mij ook niet weg gelegd drama vind ik dat.
Maar nu ga ik komen jaar ook iets actiever enkele voeding toevoegen voor een relaxter kweek (onder begeleiding) zouden we de zelfde
Leeraar hebben ?
Ik wil wel gaan kijken dit jaar hoe lang mn planten het vol gaan houden voor ik ze ga oogsten en is even bij houden bij welke temprauur buiten
mijn planten het begeven want volgens mij kunnen ze het lang vol houden buiten.
De mini's, die staan nu binnen. Die gaan later geschoren worden.
DD op locatie komt later....
Klein potje RE voor het grijpen.
Red Escape rookt zoals ze ruikt, lekker zoet. Knikkende knieenwerk en heerlijk geslapen, dus met het effect zit het goed!!
Ze zien er super uit
Kheb hier nog 2 in volle grond staan die nog even moeten tot nu toe heb ik geen schimmel of meeldauw problemen onder vonden.
Nu moet ik wel zeggen dat ik de planten 3 weken terug wel heb behandeld met zwavel en ik vind dat mega goed werken.
Comment