Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Paarse soortjes doen het goed dit jaar.... toeval of genetisch bepaald???
Maar dit jaar zelf 2 paarse gehad, welke zeer goed of zelfs beter bestand waren tegen de slechte weersomstandigheden waar we mee te kampen hebben dit jaar...
Dus komt helemaal goed
Ik wil op deze discussie wel inhaken maar dat vereis enig leesonderzoek naar flavoliene pigmenten vres ik. vale je snijd hier eenzeer leuk onderwerp aan.
Ik wil op deze discussie wel inhaken maar dat vereis enig leesonderzoek naar flavoliene pigmenten vres ik. vale je snijd hier eenzeer leuk onderwerp aan.
Maak ik ff een begin met een nieuw topic, wil hier het mijne ook wel van weten....
De Gold van HJM is ge oogst heel het jaar nergens last van gehad geen beestjes schimmel of wat dan ook en
afgelopen dagen zijn alle overlevende Luizen in de buurt op mijn plant klommen denk ik .
Man man ik heb nog nooit zulke dikke grote luizen gezien voor ze mijn plant helemaal opgaan eten ben ik ze voor geweest.
En de plant hang nu te drogen in de schuur.
Hij echt paars en ruikt zeer vreemd nog nooit zo geur geroken aan mijn plant.
New Self-Titled Album Available Now.Download on iTunes: http://smarturl.it/esmzitunesThis video for Home is a collection of some of our favorite memories ove...
Comment