Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Belladonna 2011

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Belladonna 2011

Hoi Lange

Ja ik geef alleen water.
    Waarschijnlijk kan je het verschil wel zien of je wel of geen voeding geeft en proeven ook vandaar puur natuur.

2 Mannen gaan naar sportschool elke dag trainen ze exact zelfde alleen de 1 persoon doe alles puur natuur.
    De andere persoon geven we voedingssupplementen en klein sjotje anabolen paar weken voor we ze gaan vergelijken .
    Ik vermoed en weet wel zeker dat we verschil zien
    God was never on your side..

Comment

hey bella
      mooie soortjes heb je daar ik ben ook geintereseert in die AF lijkt me heel interesant verslag zal ik zeker volgen
      thumbsup voor deze kweek hopelijk valt het weer mee dit jaar grtz K2 !

Comment

Hey Bella,

Als je op GoldLabel kweekt hoef je inderdaad niet (veel) bij te voeren, maar op minder rijke grond moet er wel wat bij hoor.
        Zeker in de bloei tijd.

Planten leven -net als wij- niet van de wind. Zonder voeding geen oogst, zo simpel. !!

Evt wat bio bloei voeding geven en in de bloei wat PK

Greetz, HJM
        http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

Comment

In de potaarde die ik koop zitten voeding stoffen voor 6 maanden en daar zal de plant alles uit moeten halen.
          Dan maar minder mooie en volle toppen aar wel puur natuur ik weiger echt voeding te gebruiken bij planten waar bij ik nog nooit
          tekorten heb gezien.
          Ik kweek al 10 jaar zonder voeding en mijn planten zijn A altijd mooi groen B zien er altijd gezond uit C weinig ziektes beetje bladluis en meeldauw om dat de buren een vlinderplant hebben
          die zer meeldauw gevoelig is maar dat verwijder ik weer met eco spul.
          Waarschijnlijk is mijn wietje minder heftig dan die van jullie en zullen mijn toppen minder groot zijn maar ik wil ze 100% puur natuur anders kan ik net zo goed naar een shop gaan.

Ik heb pot aarde met genoeg voeding voor elke plant die daar in staat dus komt wel goed

Comment

ga je volgen

Comment

zitten zeker mooie plantjes tussen het wordt vast weer een mooi verslag van jou.
              iig veel succes alvast
              sigpic

Comment

Mijn intresse heb je.

kun je niet zorgen dat euh die vlinderplant plotseling verdwijnt
                Veel gestelde vragen over het forum
                JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
                420Shop.NL
                "Wat je kunt maken, kun je ook kraken."

Comment

[QUOTE=belladonna;186500]In de potaarde die ik koop zitten voeding stoffen voor 6 maanden en daar zal de plant alles uit moeten halen.
                  .

De kokos potgrond van de Praxis soms? (daar zit ook Osmocote in)
                  Deze, en soortgelijke substraten hebben inderdaad voldoende voeding in zich, mits de pot niet te klein is en de teelt niet te lang.
                  Osmo maakt ook zulke grond, maar dan organisch bemest. Daar komt bij erg snel groeiende planten de voeding soms te langzaam vrij, zodat er een tekort ontstaat.

Maar als jij dat vaker gedaan hebt, heb je dat onderhand wel in de vingers.
                  Toch zou ik in de 3e week van de bloei wat 13-14 (PK) bijgeven

Succes, HJM
                  http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

Comment

Veel Suc6 dit jaar, ga je weer trouw volgen
                    Dream as if you 'll live forever...
                    Live as if you 'll die today!

Comment

Nice! zal ik hier ook wel volgen
                      Ben namelijk ook voor de natuurlijke kweek! Beter dan al die ingepomte voeding en vuiligheid....
                      succes

Comment

klinkt interresant Bella, ook ik zal je gaan volgen!
                        sigpic

Comment

Dat dacht ik ook Cora ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door belladonna View Post
                            Dat dacht ik ook Cora ?
                            niks gekregen dan of ga je er een paar niet gebruiken?
                            --------------------------------------------
                            Bosjesplant 2012 Bosjesplant 2011
                            ik voel me een geurillaboer

Comment

Hallo
                              Nou door omstandigheden in mijn dorp ga ik dit jaar geen kweek maken.
                              Ik zelf ben invalide en mijn man is ziek , als ik betrapt word op een buiten kweek dan loop ik risico om uit mijn woning gezet te worden.
                              Volgens de politie meneer is het gedoogbeleid in Brabant/kempen van de baan.
                              In mijn huur contrackt staat duidelijk vermeld dat Ik me aan de regels van het contract behoor te houden en dat het telen van hennep/cannbis in het gehuurde
                              perceel verboden is en dat bij ontdekking ik het gehuurde perceel zal moeten verlaten en dat er melding zal worden gemaakt aan andere woning corporaties.

Ik ga wel binnen kort kijken of ik een buiten kweek verklaring kan krijgen via mijn artsen om dat ik cannabis gebruik voor mijn reuma en voor mijn add
                              waardoor ik niet kan eten en cannabis maakt dat ik weer kan eten en helpt me voor de reuma pijn.
                              Extreme zou jij samen met mij een brief willen maken voor mij aub waarin we netjes uitleg kunnen geven.
                              Ik wil iedereen bedanken voor de zaden ruil en alle steun tijdens mijn kweken.

Groetjes Belladonna

Comment

veel succes ermee! ik hoop voor je dat ze het toelaten
                                --------------------------------------------
                                Bosjesplant 2012 Bosjesplant 2011
                                ik voel me een geurillaboer

Comment

Bezig...
                                X