Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Hey Weledelgestrenge Schone,Gaat goed daar in je speeltuin !!! Erg leuk hoor. Maar die 'kweektafel' is een oppot tafel hoor, daar hoort een bult potgrond op te liggen Al wordt hij nu inderddad meestal gebruikt voor decoratie. Ik kan mij nog herinneren dat we ze elk jaar in de kopernaftenaat moesten smeren. Ach, nostalgie.En een hint van deze tuinpik, de rand van de vijver wegwerken met flagstones, jutte matten, oever matten (polypropyleen), boomschors, handvormsteen enz.Dan wat oever plantjes er tussen, of eenjarigen als maskerbloem (nooit lutea, want die woekerd), vlijtig liesje e.d.Maar voorlopig een gezellig tuintje wat je daar hebt gemaakt.En nu een mooie zomer voor de plantjes..........................Succes, HJM
Sorry Bella dat het zo'n letter brei is. Zo heb ik het niet geschreven, maar bij het plaatsen is alles achter elkaar gedrukt. Geen idee waarom.Ook bewerken leverde niets op, dat was ook al zo in mijn eigen topic. Zal wel aan mij liggen.Greetz, HJM
Comment