Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Belladonna 2011

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Belladonna 2011

ik heb ook last van luizen, niet zo veel maar ze zitten er wel, vooral aan de onderste gele bladeren zitten een hoop kleine groene luizen zoals jij ook al zei..
    dan ga ik dit weekend ook maar eens dat brandnetel prutje proberen,

succes nog, ik hoor wel hoe het gegaan is
    sigpic

Comment

Pyrethrinen/piperonylbutoxide (zoals de oude Spruzit, en van Bayer en Luxan) kan je tot twee dagen voor de oogst spuiten zonder risico.

Succes, HJM
      http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

Comment

Wat wil je nu eigenlijk zegen Angel?
        Als of ik niet naar mn planten kijk ?
        Kijk er zijn ook luizen die je niet ziet maar dat weet jij niet want ook jij ziet ze niet.
        Ik ga niet heel mn top openbreken om binnen in te kijken of er luis in zit.
        Daarnaast is het al KUT genoeg dat er luizen op zitten dus dan is zo postje als jij nu plaats eigenlijk onnodig of denk je da ik 4 jaar ben ofzo?
        Kmerk wel vaker van dit soort postjes van jou op het forum.
        Als je niks leuk of behulpzaam weet te zeggen dan plaats je beter in mijn topic niks.

P.s hoe weet jij eigenlijk of ik iets aan die luizen heb gedaan? heb je het me ge vraagt?

Oorspronkelijk geplaatst door angel777 View Post
        je plantjes beter in de gaten houden en reageren voor het te laat is
        dat er zoveel luizen inzitten heb je zelf toegestaan door er niks aan te doen
        als ik luizen zie wil ik er zo snel mogelijk vanaf in ieder geval en dan wacht ik geen dag(en)
        God was never on your side..

Comment

dan had je dat wel in je verslag vermeld als het wel zo was
          en dan had je nu niet zoveel last van luizen gehad als je op tijd erbij was geweest.

betreft mijn reacties op dit forum....
          kijk eerst eens hoe je zelf op bepaalde topics reageert voor je iemand met de vinger gaat nawijzen.
          HOE MOET IK ONTKIEMEN
          JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

Comment

Het ingevoerde bericht is te kort. Verleng het bericht tot minimaal 6 tekens.

Comment

Willen de kibbelaars hun "gesprek" via de PM voortzetten........
              Dergelijke berichten zijn niet bevorderlijk voor het topic en tevens storend voor lezers van het topic.

Bij voorbaat dank.

M.v.g.
              vale.

Comment

Nou ik ga liever niet pm vale sorry en zeker niet met Angel ik pas wel op.

Maar goed mn plant knapt stilletjes aan toch wel een beetje op kheb hem effe een biodouche gegeven met luizen verwijderaar
                en de hooft top er af geknipt en nu lijkt het wel als of hij beetje aan het bekomen is.
                En jawel onder de sla vind ik Topjes Lowryder topjes das niet echt veel meer zakjes maar ze groeien elke dag en de geur is jammie
                dus laten we bidden op een heerlijk wietje en dat alle luizen morgen in angel zijn planten mogen zitten

Comment

Het is heel simpel, als de engeltjes je welgezind zijn, heb je altijd goed zaad en autoflowers die na 9 weken er zo uitzien:

007.jpg

en droog op de weegschaal dit doen:

001.jpg

dan moet je je planten bij elke waterbeurt voeding en bloeibooster geven.

008.jpg

zeker ook in de toppen kijken elke dag, had dat ook bij mijn beste plant, onmiddellijk gekapt en toch bijna 15g (en kon nog een week of twee eigenlijk). Ik ben er vorig seizoen met mijn microgrow (20u licht!) niet in geslaagd meer van mijn eerste batch autoflowers te halen.

Die luizen, dat is ook Piet Natuur

Comment

Hey Albes
                    Ik weet dat je van autoflower een goed oogst kan halen maar lig ook aan de soort.
                    Daarnaast gebruik ik geen voeding en geen boosters om dat mijn wiet puur wil roken, en omdat ik na 10 jaar kweken
                    toch wel kan zeggen dat ze geen voeding nodig hebben.

Update:
                    Ik heb vandaag de plant ge oogst omdat er rot in begon te komen en de plant echt op zijn einde was toen ik de pot na keek bleek dat ik een vergissing heb gemaakt
                    Deze plant met al die luizen is niet de plant van Hjm vandaan komt.
                    Het bleek het Dutchheasshop goodybag zaadje te zijn Lowryder 1 dus en ik weet niet of er veel mensen zijn die erv hebben met Lowryder 1
                    ik heb ze al meerdere keren gezet en nu viel de euro bij mij Lowryder1 maak heel rare toppen aan en is heel erg runderrail
                    Lowryder 2 is al gelijk weer een hele andere plant veel minder Runder.
                    Maar goed zal later foto plaasten van de schattig mini slungel topjes grinnn takje dan kunnen we allemaal lachen

Met mn andere planten gaat het goed ze zijn nu 6 weken oud en had maar 2 mannetjes er tussen ik heb er 5 in volle grond staan en 1 in pot.
                    3Keer Ak-snow 3 Keer dieselryder.

Inmiddels ben ik ook weer moeder geworden van

1 Keer White Fem (omni) 8/10 Weken bloei
                    1 Keer Gold (omni) 8/9 Weken bloei
                    2 Keer Happybrotha x lowryder
                    De Happy word een test 1 van de zaden heb ik in en pot laten ontkiemen die 30 cm diep is zo dat de wortel dus heel diep kan gaan een lange dunne pot.
                    het andere zaadje zit in een gewoon potje van zo 10 cm diep maar word straks over gepot.
                    Ik denk dat als de wortel meteen dieper kan gaan dat ze plant dan ook groter gaat worden maar de tijd zal het gaan wijzen

1 keer Danich Gold (Vale )

Dus als ik alles goed heb dan heb ik dit jaar planten die niet mega groot gaan worden en vroeg in bloei gaan en dan hoef ik niet meer in
                    de winter in die koude schuur te gaan zitten knippen en zo hoop ik dat ik de schimmel en toprot voor kom.
                    Zal later foto's plaatsen

groetjes Bella

Comment

Nu schimmel op je oogst. Schimmel als in toprot? Da's triestig voor de zomer
                      Dissi's Outdoor 2012: Olijfgroen en Pimpelpaars: Zaad & Rookkweek

The plant of today, makes the planet of tomorrow.

Comment

wat een pechjaar voor je guapa. Wel goed opgetreden denk ik en succes met de nieuwe kleintjes
                        sigpic

Comment

Yup schimmel als toprot tegen de stam.
                          Maar dit was ook een zeer vroege plant misschien te vroeg mee begonnen

Comment

Nog steeds niet met je eens Bella, dat planten geen voeding nodig hebben.
                            Een heel klein, snel plantje kan het misschien net redden met de PG-Mix in de potgrond. http://www.yara.nl/doc/PG%20Mix%20specificatie.pdf
                            En dat is dus gewoon kunsmest, en dat zit in alle RHP potgrond.!!!

Maar grote, snel groeiende planten zoals Omni's White en Gold kunnen daar echt niet mee toe.
                            In de volle grond kunnen ze vaak nog wel wat vinden, maar een pot is zo leeggevreten.
                            Ook zullen deze soorten buiten niet botrytis bestendig blijken als je ze niet beschemt met Silicium en/of Teldor/Finesse.
                            Een anorexia kind krijgt geen dikke spieren.

Succes, Hallelujah Jezus Maria

Comment

Tja dan is voor mij de keuze snel gemaakt en zal ik overgaan op andere zaden want ik kweek allen puur natuur.
                              In mijn aarde moet voldoende voeding zitten voor mijn planten en in volle grond al helemaal.

Er zijn genoeg planten die ik al ge kweek heb die voldoende hebben aan goede kwaliteit aarde en voor bemeste grond.
                              Als ik kijk naar Vale zijn kweekjes dan gebruik hij ook nergens voeding en hij heb toch flinke oogsten.
                              Zelfs met zijn Danice Gold en uit erv weet ik dat het ook nog een goed kwaliteit wietje is zonder voeding

groetjss

Comment

Comment

Bezig...
                                X