Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Belladonna 2011

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: Belladonna 2011

    Ziet er wel gezond uit!
    Heb je ook niet-autoflower staan ?
    Dissi's Outdoor 2012: Olijfgroen en Pimpelpaars: Zaad & Rookkweek

    The plant of today, makes the planet of tomorrow.

    Comment


      Re: Belladonna 2011

      Ja die ben ik nu aan het ontkiemen dissi want wil dit jaar geen grote planten zo als elk jaar vandaar dat ik laat begin
      en kan maar 1 gote zetten ivm woningbouw werkzaam heden.
      Ik ben bang dat ik komende winter niet ga door komen met mijn oogst dus ik zal oplossingen moeten gaan zoeken of stoppen met blowen
      voor een tijdje.
      Kweet het niet wil er nog niet aan denken en hoop als nog op een grote oogst
      zal binnen kort even de namen zetten van de nieuwe plantjes die zijn nu aan het ontkiemen zag er al 1 die uit zijn ei aan het kruipen is

      Ps dankje wel voor al jullie lieve reacktiessssssss
      God was never on your side..

      Comment


        Re: Belladonna 2011

        kwens je veel succes kheb ook paar Af's staan nu en die gaan lekker onder me 400 watt hps grtz niks beter dan homegrown

        Comment


          Re: Belladonna 2011



          So klein update ze doen het goed zal later nog foto plaasten van de nieuwelingen
          God was never on your side..

          Comment


            Re: Belladonna 2011

            Oh, ik wist niet dat ik dieselryders had... wel AK-S

            Comment


              Re: Belladonna 2011

              mooi groen zoals steeds bij jou
              en de bloei begint er ook al goed in te komen
              geniet nog van je tuintje

              Comment


                Re: Belladonna 2011

                looking good bell ^^
                sigpic

                Comment


                  Re: Belladonna 2011

                  Mooie plantjes van je

                  Ik wens je nog veel succes verder!

                  Comment


                    Elke keer weer mooie plantjes hoe flik je dat toch?

                    Comment


                      Re: Belladonna 2011

                      lekker weertje daar zeg
                      sigpic

                      Comment


                        Re: Belladonna 2011

                        Zeer mooie kweek zal af en toe even komen kijken want dit is wel interesant.
                        Keep it up.
                        suckses

                        Greetzz

                        Comment


                          Re: Belladonna 2011

                          Men zegt God straft de mens wanneer het hem uit komt .
                          Nu vermoed ik dat God niet echt mijn vriend is vandaar dat ik alien heb genomen.
                          Dus Alien waar komt dit vandaan?????

                          Hoe het met mijn planten gaat ........ tja die kunnen een baby konijn niet over leven.
                          Maar de ham vraag hoe kom da konijn in mijn tuin..... tussen mij en de Buren zit een houten hek en en verder zitten we tussen muren.
                          Nu beweer mijn buurvrouw dat haar kat het konijn mee heb genomen naar huis.....
                          Een kat met een baby konijntje in zijn bek over een muur van 2 meter hoog over een plat dak zo de tuin in.....

                          Dit jaar is het kweken me echt niet gegund ik heb nu alleen nog baby's staan die in kas stonden en hopelijk gaan die me nog wat opbrengen.
                          Ik heb ook nog 6 nieuwe autoflowers geplaatst maar die moeten nog boven komen.

                          Groetjes diep verdrietige Belladonna
                          God was never on your side..

                          Comment


                            Re: Belladonna 2011

                            hey bella ,

                            das is jmmr genoeg niet zo een goed nieuws voor je .

                            hopen dat de volgende snel groot zullen zijn

                            en dat konijn !! draai dat maar de pot in ofzo :p

                            groetjes
                            Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

                            Comment


                              Re: Belladonna 2011

                              Erg spijtig dat je plantjes opgegeten zijn, om door de grond te zakken is zoiets.
                              Maar op zo'n konijntje kan je moeilijk kwaad zijn, bijna de onschuldigheid zelve.
                              Hopelijk heb je meer geluk met de volgende plantjes, veel succes alvast.

                              Comment


                                Re: Belladonna 2011

                                Ai, idd Kwalitatief Uiterst Teleurstellend Bella! Ik leef met je mee! Zwaar zonde.
                                Wat betreft dat konijn, ik denk dat het misschien wel een gangetje heeft gegraven dat doen konijnen toch!? Die klimmen toch niet over een schutting?

                                Ga je nog nieuwe plantjes neerzetten? Of heb je nog wel wat over?

                                Laters DonPassie

                                Update:

                                En van die kat zou ook best eens kunnen hoor die nemen cadeautjes mee voor de baas, ik heb er 4 en die nemen regelmatig levende vogeltjes en padden levend mee in hun bek naar binnen. En daar laten ze ze los voor de baas.

                                Gekko's!

                                Ciao

                                Comment

                                Bezig...
                                X