Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Belladonna 2011

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #61
    Re: Belladonna 2011

    leuke insecten kast trouwens , zou ik ook moeten maken
    In a democracy you are allowed to say whatever you think but if it's smart thats the second.

    Comment


      #62
      Re: Belladonna 2011

      Zoet er allemaal leuk bij donna, die vijver is erg mooi! hoelang moeten je auto's nog?Grtz en succes in de tuin!Peter
      Is het glas halfleeg of halfvol?

      Comment


        #63
        Re: Belladonna 2011

        Nou het aller eerste plantje hang al in de schuur te drogen het was een mini van zo 10 cm
        Plant 2 bijna oogst klaar ik wil hem nog even laten staan ik wil gaan voor amber top
        Lowryder 3 HJM



        Mark zou je aub af en toe mee willen kijken en met tips geven zodat ik niet te vroeg oogst
        Maar ook zeker niet te laat.
        Hjm Wat vind jij van mn meiden van jou ?
        Last edited by belladonna; 14 June 2011, 14:46.
        God was never on your side..

        Comment


          #64
          Re: Belladonna 2011

          mooie meiden hoor. jum jum ziet er smakelijk uit.
          sigpic

          Comment


            #65
            Re: Belladonna 2011

            mooi hoor bel en dat het je mag smaken straks

            Comment


              #66
              Re: Belladonna 2011

              hey bella

              love your pica 's girll..
              en staat weer genoeg lekkers in je tuintje
              heel veel sucses

              grtzz birdie

              Comment


                #67
                Re: Belladonna 2011

                Ziet er goed uit allemaal! Laat het je smaken binnenkort .
                Dissi's Outdoor 2012: Olijfgroen en Pimpelpaars: Zaad & Rookkweek

                The plant of today, makes the planet of tomorrow.

                Comment


                  #68
                  Re: Belladonna 2011

                  naajs

                  Comment


                    #69
                    Re: Belladonna 2011

                    Nou bella , laat maar zien wat ik niet zag

                    show me your but, err.. bud!

                    hopenlijk een heerlijk rokertje


                    groetjes
                    __________________________________________________ ______________

                    When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.


                    sigpic

                    Comment


                      #70
                      Re: Belladonna 2011

                      Hjm Wat vind jij van mn meiden van jou ?[/QUOTE]

                      Hey Bella,
                      Ik vind het net geiten; een hoop (ge)bl(a)ad en weinig wol.
                      Vreemd voor LR2, Ik weet niet meer van wie ik ze had. Maar ze zijn erg geselecteerd op de Ruderalis, waardoor de Santa Maria invloed wat is weggezakt.
                      In mijn ogen verkeerd geselecteerd dus. (Al lijkt het op de macro foto's toch behoorlijk kristal rijk.)
                      Met als gevolg: veel blad, weinig bloem en erg kort.

                      Maar dit alles kan ook komen door weinig fosfor in de eerste 2/3 van z'n leven en in de laatste run te weinig kali.
                      Ook bij auto flowers kan je een hoop sturen hoor.
                      Fosfor geeft een sterke wortel groei, langere (gestrekte) planten en de aanzet tot bloei.
                      Kali geeft de suiker/zetmeel omzetting een boost en zorgt voor meer bloemen en afrijping. En is dus belangrijk in de laatste fase.

                      Maar verder ben ik jaloers op je tuintje hoor!!!

                      Greetz, HJM
                      http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

                      Comment


                        #71
                        Re: Belladonna 2011

                        al met al een geit met wolfkleren je word er wel stoned van en dat is mooi meegenomen

                        Comment


                          #72
                          Re: Belladonna 2011

                          Nou er is heel veel Top hoor alleen de bladeren verdwijnen in de top.
                          Ik herken de geur wel heel erg van lowryder 1
                          Tis geen tegen valler HJM zeker niet want waarschijnlijk zie je op de foto niet dat er mega dikke top aan zit de hooft top
                          en hij zit vol kristal en thc.
                          Daarnaast zitten er onder nog wat takken aan waar ook toppen op zitten ik ga hem nog even zolang mogelijk laten staan.
                          Tegen de tijd dat ik ga drogen zal je zien dat er toch redelijk wat van af gaat komen hoor.

                          groetjes
                          God was never on your side..

                          Comment


                            #73
                            Re: Belladonna 2011

                            eehj bella ik zie inmiddes dat je alweer bijna aan de oogst bent met je lows,maar ik zal je toch even een tip geven omdat je twijfelt aan je oogsttijd.

                            de haartjes verkleuren van witnaar oranje dan word cbd omgezet naar thc, daarna breekt de thc weer langzaam af tot cbn, is het merendeel van de haartjes nog wit dan groeit je top nog,is het merendeel oranje is stopt de groei van de top,en worden de werkzame stoffen sneller afgebroken.
                            als je te lang wacht met oogsten word je wiet stoneder,als 60% van de haartjes is verkleurd is je plant op haar hoogtepunt,zijn grotendeels je kristallen amber,dan ben feitelijk te laat dat duidt op cbn,en dus minder thc.

                            de een houdt van meer thc de ander weer niet kun je zelf kiezen hoop dat je er iets aan hebt.

                            greetzzz staff

                            Comment


                              #74
                              Re: Belladonna 2011

                              Hoi Stafff
                              Ik ga altijd op de trichomen af de kristallen dus ik ga voor amber.

                              Maar nu het drama van mn bijna klaar plant.
                              Ik was beetje teleurgesteld want ze vroegen of mijn plant een crop sla was en waar de toppen waren.
                              Nou ik ben zelf ook op zoek gegaan want vond hem er ook wel vreemd uit zien.
                              Nou tussen die bladeren stik het van de bloed luizen en groene luizen die heel mijn plant leeg zuigen
                              zo krijg mijn plant geen tijd om zich te ontwikkelen , die gele bladeren bleken bladeren te zijn vol mini luizen.
                              Ik heb de plant al 3 keer be spoten maar niks help .
                              Ik pakte de schaar heb de steel door geknipt en de boven kan in de vuilbak gedaan want das een luizen bende.
                              En verwijderen was gewoon weg onmogelijk zelfs in een emmer water zit allemaal vast geplak aan de thc.
                              De rest van plant staat nu nog en die topjes heb ik gespreid en de plant wat voeding van de lidel gegeven.
                              Ik geef de plant nog een paar weken maar hij staat al 10 weken en had eigenlijk al klaar moeten zijn.
                              Maar gelukkig heb ik niet zo haast dus ik geef hem nog wat tijd
                              Thanks voor je Tips staff

                              Ga dit weekend brandnetel gier maken als voeding voor de planten en om te spuiten


                              groetjes
                              God was never on your side..

                              Comment


                                #75
                                Re: Belladonna 2011

                                je plantjes beter in de gaten houden en reageren voor het te laat is
                                dat er zoveel luizen inzitten heb je zelf toegestaan door er niks aan te doen
                                als ik luizen zie wil ik er zo snel mogelijk vanaf in ieder geval en dan wacht ik geen dag(en)
                                HOE MOET IK ONTKIEMEN
                                JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

                                Comment

                                Bezig...
                                X