Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Met Stekkies 2011 in

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Met Stekkies het 2011 in

nu al hoe kan dat dan dus hij zal niet meer verder groeien

Comment

de blaadjes rond de top beginnen ook een beetje erg te plakken en zo maar zullen niet meer door groeien zo niet dan haal ik er nog 2 bij voor in de achtertuin

want vond het al raar want in het begin groeide ze super hard en nu in eens niet meer nu groeien ze bijna niet meer maar stel ze zijn nu in de bloei

zal er dan wel wat afkomen of niet als ik zeker weet dat ze in de bloei zijn en niet meer groeien bestel ik er nog 2 bij want heb hier niet veel ruimte met 4 van de bomen er dan bij helemaal niks meer

hoop dat jullie me kunnen helpen en als ze door groeien zal dit invloed hebben op de grote bloei fase hebben dan met de opbrengst

Comment

IMG_0171.jpgIMG_0172.jpg

hier foto`s van wat ik bedoelde van de boven kant de moeder top zeg maar

dit zijn 2 foto`s van alle 2 de planten

Comment

"Met Stekkies het 2011 in"

Het blijft iedere keer weer verschrikkelijk om te lezen.

2011 is geen hok maar een jaartal dus moet het "Met stekkies 2011 in" zijn.

Comment

hoe kan ik dat aan passen dan ? en weet jij daar wat meer over ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ricoz3 View Post
              de blaadjes rond de top beginnen ook een beetje erg te plakken en zo maar zullen niet meer door groeien zo niet dan haal ik er nog 2 bij voor in de achtertuin

want vond het al raar want in het begin groeide ze super hard en nu in eens niet meer nu groeien ze bijna niet meer maar stel ze zijn nu in de bloei

zal er dan wel wat afkomen of niet als ik zeker weet dat ze in de bloei zijn en niet meer groeien bestel ik er nog 2 bij want heb hier niet veel ruimte met 4 van de bomen er dan bij helemaal niks meer

hoop dat jullie me kunnen helpen en als ze door groeien zal dit invloed hebben op de grote bloei fase hebben dan met de opbrengst
              dat is de THC die de plant aanmaakt op de bladeren, dat plakt indd.

Mijn god, gebruik eens leestekens.. ik word duizelig wanneer ik stukken van jou moet lezen. De plant zal nog wel iets doorgroeien, maar niet veel meer. Ze zal nu voornamelijk haar energie in haar bloemen steken. Tuurlijk haal je wel wat van die plant af. Ze is in de bloei omdat jij haar (veel te enthousiast ) in de bloei hebt gezet. Toen jij dat stekje kreeg, ik dacht in Maart heb je haar gelijk buiten gezet. Omdat de dagen toen nog niet langer waren als 12 uur licht op een dag, is ze gaan bloeien. Nu de dagen weer langer dan 12 uur licht zijn, zal ze gaan stressen. way to go.

Volgende meer informatie op het forum opzoeken.

grtz
              Is het glas halfleeg of halfvol?

Comment

ik heb me stekje pas midden april gekregen toen heeft die tot eind april binnen gestaan en hij staat nu pas anderhalve week echt 24/7 buiten

Comment

Laat ze maar lekker buiten staan kans dat hij terug in groei schiet .
                  Ziet er leuk uit hoor

suc6
                  God was never on your side..

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ricoz3 View Post
                    hoe kan ik dat aan passen dan ? en weet jij daar wat meer over ?

Ik weet niet of je het zelf kan editen in je eerste post en anders kan een moderator het doen.

Het is nu ook weer niet zo'n geweldig belangrijk probleem

Je kan zelfs ook schrijven "Met stekkies het jaar 2011 in" maar zelf vindt ik "Met stekkies 2011 in" beter klinken.

Comment

Re: Met Stekkies 2011 in

heb er weer 2 bij besteld voor de zekerheid

Comment

IMG_0180.jpgIMG_0178.jpgIMG_0179.jpghier wat foto`s van me 2 silver haze stekjes

Comment

ik heb mijn 2 stekjes ingewikkelt in folie maar mijn vraag is moet de folie er strak om heen of maak dat niet zo uit het zit nu zo

IMG_0181.jpg is dit goed of niet ?

Comment

Dit is wel goed hoor ziet er grappig uit
                            Je kan ook grote cola fles door midden doen en dan de dop er af halen en die over je plant heen zetten dan heb je soort kasje

groetjes
                            God was never on your side..

Comment

maarja vraagje he moet dat die folie er om heen of maakt dat niet zo super veel uit ?

Comment

Binnenkort m'n eerst zelf gekweekte joint, roken. (JA! en dat was er eentje pff...)
                                Stoned name generator, alias: "Splifftastic Space Cadet"

Comment

Bezig...
                                X