Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
de blaadjes rond de top beginnen ook een beetje erg te plakken en zo maar zullen niet meer door groeien zo niet dan haal ik er nog 2 bij voor in de achtertuin
want vond het al raar want in het begin groeide ze super hard en nu in eens niet meer nu groeien ze bijna niet meer maar stel ze zijn nu in de bloei
zal er dan wel wat afkomen of niet als ik zeker weet dat ze in de bloei zijn en niet meer groeien bestel ik er nog 2 bij want heb hier niet veel ruimte met 4 van de bomen er dan bij helemaal niks meer
hoop dat jullie me kunnen helpen en als ze door groeien zal dit invloed hebben op de grote bloei fase hebben dan met de opbrengst
de blaadjes rond de top beginnen ook een beetje erg te plakken en zo maar zullen niet meer door groeien zo niet dan haal ik er nog 2 bij voor in de achtertuin
want vond het al raar want in het begin groeide ze super hard en nu in eens niet meer nu groeien ze bijna niet meer maar stel ze zijn nu in de bloei
zal er dan wel wat afkomen of niet als ik zeker weet dat ze in de bloei zijn en niet meer groeien bestel ik er nog 2 bij want heb hier niet veel ruimte met 4 van de bomen er dan bij helemaal niks meer
hoop dat jullie me kunnen helpen en als ze door groeien zal dit invloed hebben op de grote bloei fase hebben dan met de opbrengst
dat is de THC die de plant aanmaakt op de bladeren, dat plakt indd.
Mijn god, gebruik eens leestekens.. ik word duizelig wanneer ik stukken van jou moet lezen. De plant zal nog wel iets doorgroeien, maar niet veel meer. Ze zal nu voornamelijk haar energie in haar bloemen steken. Tuurlijk haal je wel wat van die plant af. Ze is in de bloei omdat jij haar (veel te enthousiast ) in de bloei hebt gezet. Toen jij dat stekje kreeg, ik dacht in Maart heb je haar gelijk buiten gezet. Omdat de dagen toen nog niet langer waren als 12 uur licht op een dag, is ze gaan bloeien. Nu de dagen weer langer dan 12 uur licht zijn, zal ze gaan stressen. way to go.
Dit is wel goed hoor ziet er grappig uit
Je kan ook grote cola fles door midden doen en dan de dop er af halen en die over je plant heen zetten dan heb je soort kasje
Comment