Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe Ronde 2011: Autoflowers En Green Poison

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Nieuwe Ronde 2011: Autoflowers En Green Poison

Korting op 420shop
    Hey allemaal,
    ik kom snel mijn buitenkweek voor 2011 voorstellen.

Eerst en vooral heb ik verschillende soorten autoflowers.

Green-O-Matic (Greenhouse) feminized
    Genetica: Ruderalis, Marokkaanse genetica, White Dwarf, Lowryder
    Uitwerking: mild, snelwerkend, stoned
    Bloeitijd binnen: 6 weken (55 dagen van begin tot eind)
    Bloeitijd buiten: 6 weken
    Hoogte: 30-40 cm
    Hier heb ik 10 zaden af leek me nog een leuk soortje lekker snel klaar een vooral laag.
    Verwacht hier geen te hoge opbrengst van mss 10 a 15g per plantje. Heb er dan ook 10

AutoMazar (Dutch Passion) feminized
    AutoMazar produceert grote dikke toppen en in de volle grond groeit AutoMazar tot een hoogte van 70 tot 80 cm. De structuur van AutoMazar is typisch Indica, een vrij dichte plant met grote bladeren.
    De opbrengst is formidabel en ligt tussen de 50 en 125 gram per plant.
    Van dit soortje verwacht ik het meeste Is moeilijk te geloven meer dan 50 g op een autoflower dus ik ben echt benieuwd. Mss een topper in wording! Hier heb ik 7 zaden van.

Fruit Automatic (Dinafem) feminized
    -Days of flowering: 60-65
    -Harvesting outside: From April to October
    -THC: Medium. (6% - 12%)
    -CBD: High
    -Production: 20 to 50 g
    -Height: In Ground 30 to 85 cm - In hydro up to 100 cm
    -Composition: Ruderalis 25% Indica 55% Sativa 20%
    -Genotype: 1 x Dinafem Lowrider, 1 x Grapefruit
    Leek me een lekker soortje eens iets fruitigs. Was ook niet zo duur ? De opbrengst zou ook nog moeten meevallen.Hier heb ik 3 zaden van.

Haze Automatic (Dinafem) feminizedMix: Rudelaris / +Indica / sativa
    THC: Medium
    CBD: Hoog
    Productie: 20-50 gr. (Automatic)
    Bloei: 70-80 dagen
    Hoogte buiten: 1 meter
    Genotype: (Lowrider#1 x Dinafem #1) X JYD Haze
    Ik heb bij mijn bestelling (op Azarius) nog 3 freebees van dit soortje gekregen
    maak me gewoon wat zorgen over de hoogte dus dat wordt toppen. Verwacht er wel niet zoveel van heb hier en daar wat gegoogled en wat negatieve topics tegengekomen.

Gewone vrouwelijke zaden:

Green Poison (Sweet Seeds) gefeminiseerd
    Indica/Sativa: 70-30%
    THC: 15-20% CBD: 0.9% CBN: 0.4%
    Bloeitijd binnen: 7 weken
    Bloeitijd buiten: midden/eind september
    Opbrengst binnen: 500-650 g/m2
    Opbrengst buiten: 500-700 g/plant
    Deze soort had ik vorig jaar 2 in scrog staan. 2 zalige pheno's 1 thc bom dat qua bouw meer naar sativa leunde en daneen pheno met super vaste toppen met uitgesproken indica kenmerken. Ze heeft nog goed opgebracht maarja na zo een kutzomer kon je niet veel verwachten. Dit jaar zet ik er 3 in scrog en nog een snow fruit.

Snow fruit (Sweet Seeds) feminized
    Indica/Sativa: 90%-10%
    THC: 15-20% CBD: 1.8% CBN: 0.5 %
    Opbrengst binnen: 400-550 g/m2
    Opbrengst buiten: 350-550 g/plant
    Bloeitijd binnen: 8 weken
    Bloeitijd buiten: eind september
    Ben nog niet 100% zeker of ik hier een van ga zetten zou het voor de verandering zetten maar ik denk dat er wel diversiteit genoeg zal zijn .

Deense soorten

Ik heb ook nog deense soorten besteld vanop froebanken maar dat is voor in een ander topic.

Ik gebruik een starter kit van hesi, ik heb anders altijd plagron gebruikt maar dit jaar gaan we voor hesi. Tsjah de plagron was op en de starterkit van hesi is echt goedkoop voor alle supplementen dat erbij zitten.

De zaaitijd van de autflowers zal wel verschillen want ik wil steeds met een week of 2 tussen oogsten.
    De female seeds van Sweet Seeds worden ontkiemd in mei anders kan ik ze niet in toom houden in mijn scrog net .

Thx voor te lezen en als er vragen of opmerkingen zijn fire away!

grtz

Architect

Re: Nieuwe Ronde 2011: Autoflowers En Green Poison

Succes met de kweek.

Comment

succes met de kweek, ben benieuwd naar de autoflowertjes. zelf heb ik vorig jaar de green o matic gehad, ik had ongeveer 12gram droog per plant, is niet zo veel maar het zijn wel mooie kleine plantjes
      grts
      Microkweek: Bubba Kush onder 300w cfl
      Buitenkweek 2012: Think Different, Hijack, White Widow

Comment

mooi soortjes, kben benieuwd en succues met de kweek
        sigpic

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door wietgoeroe View Post
          succes met de kweek, ben benieuwd naar de autoflowertjes. zelf heb ik vorig jaar de green o matic gehad, ik had ongeveer 12gram droog per plant, is niet zo veel maar het zijn wel mooie kleine plantjes
          grts
          Heb al veel lowryders gehad altijd rond de 15 g per plantje. Als ik 10 g per green o matic haal heb ik 100 g dus das al de moeite. En dan nog de automazar als die deftig opbrengt is het feest.

Ondertussen zijn er al 2 green o matic's ontkiemd en op 1 april gaan er nog een paar soortjes de grond in. Dan komt er wel een kleine update met een paar fototjes.

Architect

Comment

UPDATE #1

Al mijn zaadjes:

Ondertussen zijn de 2 green o matics al een weekje oud en lekker gegroeid.
            Overdag staan ze buiten bij lekker weer, savonds zet ik ze binnen onder de propagator lamp (110W)
            zodanig dat ze op hun dag bijna 18 uur licht krijgen en ook strekken te vermijden.

Gisteren 2/04 heb ik nog verscheidene soortjes ontkiemd (enkel auto's):
            3 green o matics
            2 automazar
            1 auto fruit
            1 auto haze

Grtz!

Architect
            Attached Files
            Last edited by The Architect; 3 April 2011, 13:14. Reden: fotos te klein

Comment

Cool, nog iemand die geen zin heeft om te wachen tot na de zomer om te oogsten. Ga je zeker volgen!

Heb zelf 2 x Auto Blueberry, 2 x Auto AK47 buiten in potten staan (zijn 7 -10 dagen), verder onder 36W TL binnen op 24/0 nog 4 x Auto White Widow aan't laten spruiten in turfpotjes. Ook daar eigenlijk al wortels door potje dus tijd voor overplanten.

Blijven updaten!

Comment

Update #2

De 2 green o-matics ( goed gegroeid op 3 dagen als ik de foto's vergelijk)

ontkiemde Automatic fruit

ontkiemde automatic haze

De rest is ook ontkiemd maar staat nog niet boven.
                Wat een weertje vandaag! Ze staan lekker buiten in het zonnetje te genieten.
                De 2 green o matics hebben er blijkbaar geen last van telkens de switch tussen zon licht en de propagator van 110W.

grtz
                Attached Files

Comment

Kijk, dit word een intressante kweek ben benieuwd, en blijf maar komen met die updatejes!!
                  mijn verslag begint eind van de week.
                  sigpic

Comment

zo die beginnen goed!

Comment

ze zien der super uit ga zo door

Comment

zien er inderdaad goed uit, en groeien precies ook super
                        succes, volg je

Comment

lekker budget zo kweken in drinkbekertjes, en nog ecologisch ook als het gebruikte drinkbekertjes zijn:p
                          Ze zien er in ieder geval mooi uit en krijgen wss ook genoeg te drinken uit die bekkertjes. Ik ben nu 3 deense aan het zaaien in halve liter drank flesjes. Aangezien die langer zijn dan een gewone pot en de penwortel dan lekker diep kan.

gtz jan

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door janleuri View Post
                            lekker budget zo kweken in drinkbekertjes, en nog ecologisch ook als het gebruikte drinkbekertjes zijn:p
                            Ze zien er in ieder geval mooi uit en krijgen wss ook genoeg te drinken uit die bekkertjes. Ik ben nu 3 deense aan het zaaien in halve liter drank flesjes. Aangezien die langer zijn dan een gewone pot en de penwortel dan lekker diep kan.

gtz jan
                            Ja die drinkbekertjes zijn spotgoedkoop tegenover duurzame plastiek potjes.

Ondertussen zijn 3 green o matics, 2 automazar, 1 auto fruit, 1 auto haze ontkiemd, allemaal dus
                            Snachts staan de plantjes ook in een verwarmde bodem. Ik merk echt wel dat dit de groei en wortelgroei zeer positief beinvloed.

Ik heb ondertussen aan 1 green o matic wat bruine bladpuntjes gezien. Kdenk dat het komt door de kleine potjes dus heb ze maar snel alle 2 overgepot om dan binnen 2 weken naar hun definitieve 11 l pot de verpotten. Tegen dan zouden ze wrs al in bloei staan.

Green o matic met bruine bladpuntjes

Overzichtje van de net gekiemde de bakstenen staan voor de potjes om de warmte wat tegen te gaan.
                            Had gisteren gezien dat de 2 grotere green o's hun bladen wat toe krulden als gevolg van de warmte.

De 2 green o's in grotere pot

Tot de volgende
                            Last edited by The Architect; 8 April 2011, 13:04.

Comment

De 1ste witte haren gespot bij een green o matic!
                              foto's volgen binnen een paar dagen.

grtz

Comment

Bezig...
                              X