Hey allemaal,
ik kom snel mijn buitenkweek voor 2011 voorstellen.
Eerst en vooral heb ik verschillende soorten autoflowers.
Green-O-Matic (Greenhouse) feminized
Genetica: Ruderalis, Marokkaanse genetica, White Dwarf, Lowryder
Uitwerking: mild, snelwerkend, stoned
Bloeitijd binnen: 6 weken (55 dagen van begin tot eind)
Bloeitijd buiten: 6 weken
Hoogte: 30-40 cm
Hier heb ik 10 zaden af leek me nog een leuk soortje lekker snel klaar een vooral laag.
Verwacht hier geen te hoge opbrengst van mss 10 a 15g per plantje. Heb er dan ook 10
AutoMazar (Dutch Passion) feminized
AutoMazar produceert grote dikke toppen en in de volle grond groeit AutoMazar tot een hoogte van 70 tot 80 cm. De structuur van AutoMazar is typisch Indica, een vrij dichte plant met grote bladeren.
De opbrengst is formidabel en ligt tussen de 50 en 125 gram per plant.
Van dit soortje verwacht ik het meeste Is moeilijk te geloven meer dan 50 g op een autoflower dus ik ben echt benieuwd. Mss een topper in wording! Hier heb ik 7 zaden van.
Fruit Automatic (Dinafem) feminized
-Days of flowering: 60-65
-Harvesting outside: From April to October
-THC: Medium. (6% - 12%)
-CBD: High
-Production: 20 to 50 g
-Height: In Ground 30 to 85 cm - In hydro up to 100 cm
-Composition: Ruderalis 25% Indica 55% Sativa 20%
-Genotype: 1 x Dinafem Lowrider, 1 x Grapefruit
Leek me een lekker soortje eens iets fruitigs. Was ook niet zo duur ? De opbrengst zou ook nog moeten meevallen.Hier heb ik 3 zaden van.
Haze Automatic (Dinafem) feminizedMix: Rudelaris / +Indica / sativa
THC: Medium
CBD: Hoog
Productie: 20-50 gr. (Automatic)
Bloei: 70-80 dagen
Hoogte buiten: 1 meter
Genotype: (Lowrider#1 x Dinafem #1) X JYD Haze
Ik heb bij mijn bestelling (op Azarius) nog 3 freebees van dit soortje gekregen
maak me gewoon wat zorgen over de hoogte dus dat wordt toppen. Verwacht er wel niet zoveel van heb hier en daar wat gegoogled en wat negatieve topics tegengekomen.
Gewone vrouwelijke zaden:
Green Poison (Sweet Seeds) gefeminiseerd
Indica/Sativa: 70-30%
THC: 15-20% CBD: 0.9% CBN: 0.4%
Bloeitijd binnen: 7 weken
Bloeitijd buiten: midden/eind september
Opbrengst binnen: 500-650 g/m2
Opbrengst buiten: 500-700 g/plant
Deze soort had ik vorig jaar 2 in scrog staan. 2 zalige pheno's 1 thc bom dat qua bouw meer naar sativa leunde en daneen pheno met super vaste toppen met uitgesproken indica kenmerken. Ze heeft nog goed opgebracht maarja na zo een kutzomer kon je niet veel verwachten. Dit jaar zet ik er 3 in scrog en nog een snow fruit.
Snow fruit (Sweet Seeds) feminized
Indica/Sativa: 90%-10%
THC: 15-20% CBD: 1.8% CBN: 0.5 %
Opbrengst binnen: 400-550 g/m2
Opbrengst buiten: 350-550 g/plant
Bloeitijd binnen: 8 weken
Bloeitijd buiten: eind september
Ben nog niet 100% zeker of ik hier een van ga zetten zou het voor de verandering zetten maar ik denk dat er wel diversiteit genoeg zal zijn .
Deense soorten
Ik heb ook nog deense soorten besteld vanop froebanken maar dat is voor in een ander topic.
Ik gebruik een starter kit van hesi, ik heb anders altijd plagron gebruikt maar dit jaar gaan we voor hesi. Tsjah de plagron was op en de starterkit van hesi is echt goedkoop voor alle supplementen dat erbij zitten.
De zaaitijd van de autflowers zal wel verschillen want ik wil steeds met een week of 2 tussen oogsten.
De female seeds van Sweet Seeds worden ontkiemd in mei anders kan ik ze niet in toom houden in mijn scrog net .
Thx voor te lezen en als er vragen of opmerkingen zijn fire away!
grtz
Architect
ik kom snel mijn buitenkweek voor 2011 voorstellen.
Eerst en vooral heb ik verschillende soorten autoflowers.
Green-O-Matic (Greenhouse) feminized
Genetica: Ruderalis, Marokkaanse genetica, White Dwarf, Lowryder
Uitwerking: mild, snelwerkend, stoned
Bloeitijd binnen: 6 weken (55 dagen van begin tot eind)
Bloeitijd buiten: 6 weken
Hoogte: 30-40 cm
Hier heb ik 10 zaden af leek me nog een leuk soortje lekker snel klaar een vooral laag.
Verwacht hier geen te hoge opbrengst van mss 10 a 15g per plantje. Heb er dan ook 10
AutoMazar (Dutch Passion) feminized
AutoMazar produceert grote dikke toppen en in de volle grond groeit AutoMazar tot een hoogte van 70 tot 80 cm. De structuur van AutoMazar is typisch Indica, een vrij dichte plant met grote bladeren.
De opbrengst is formidabel en ligt tussen de 50 en 125 gram per plant.
Van dit soortje verwacht ik het meeste Is moeilijk te geloven meer dan 50 g op een autoflower dus ik ben echt benieuwd. Mss een topper in wording! Hier heb ik 7 zaden van.
Fruit Automatic (Dinafem) feminized
-Days of flowering: 60-65
-Harvesting outside: From April to October
-THC: Medium. (6% - 12%)
-CBD: High
-Production: 20 to 50 g
-Height: In Ground 30 to 85 cm - In hydro up to 100 cm
-Composition: Ruderalis 25% Indica 55% Sativa 20%
-Genotype: 1 x Dinafem Lowrider, 1 x Grapefruit
Leek me een lekker soortje eens iets fruitigs. Was ook niet zo duur ? De opbrengst zou ook nog moeten meevallen.Hier heb ik 3 zaden van.
Haze Automatic (Dinafem) feminizedMix: Rudelaris / +Indica / sativa
THC: Medium
CBD: Hoog
Productie: 20-50 gr. (Automatic)
Bloei: 70-80 dagen
Hoogte buiten: 1 meter
Genotype: (Lowrider#1 x Dinafem #1) X JYD Haze
Ik heb bij mijn bestelling (op Azarius) nog 3 freebees van dit soortje gekregen
maak me gewoon wat zorgen over de hoogte dus dat wordt toppen. Verwacht er wel niet zoveel van heb hier en daar wat gegoogled en wat negatieve topics tegengekomen.
Gewone vrouwelijke zaden:
Green Poison (Sweet Seeds) gefeminiseerd
Indica/Sativa: 70-30%
THC: 15-20% CBD: 0.9% CBN: 0.4%
Bloeitijd binnen: 7 weken
Bloeitijd buiten: midden/eind september
Opbrengst binnen: 500-650 g/m2
Opbrengst buiten: 500-700 g/plant
Deze soort had ik vorig jaar 2 in scrog staan. 2 zalige pheno's 1 thc bom dat qua bouw meer naar sativa leunde en daneen pheno met super vaste toppen met uitgesproken indica kenmerken. Ze heeft nog goed opgebracht maarja na zo een kutzomer kon je niet veel verwachten. Dit jaar zet ik er 3 in scrog en nog een snow fruit.
Snow fruit (Sweet Seeds) feminized
Indica/Sativa: 90%-10%
THC: 15-20% CBD: 1.8% CBN: 0.5 %
Opbrengst binnen: 400-550 g/m2
Opbrengst buiten: 350-550 g/plant
Bloeitijd binnen: 8 weken
Bloeitijd buiten: eind september
Ben nog niet 100% zeker of ik hier een van ga zetten zou het voor de verandering zetten maar ik denk dat er wel diversiteit genoeg zal zijn .
Deense soorten
Ik heb ook nog deense soorten besteld vanop froebanken maar dat is voor in een ander topic.
Ik gebruik een starter kit van hesi, ik heb anders altijd plagron gebruikt maar dit jaar gaan we voor hesi. Tsjah de plagron was op en de starterkit van hesi is echt goedkoop voor alle supplementen dat erbij zitten.
De zaaitijd van de autflowers zal wel verschillen want ik wil steeds met een week of 2 tussen oogsten.
De female seeds van Sweet Seeds worden ontkiemd in mei anders kan ik ze niet in toom houden in mijn scrog net .
Thx voor te lezen en als er vragen of opmerkingen zijn fire away!
grtz
Architect
Comment