Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Als je plantjes straks op hun plekje staan dan zou ik als ik jou was stenen om hun heen leggen zo dat de eerste hitte van de zon niet meteen op je aarde komt maar op de stenen
zo beschermen die je aarde tegen uit drogen bv.
@ joekie leuk om te horen dat jullie lol hebben gehad met mn verslagje vorig jaar zeker met die pleuris wespen haha
het beloofd wat dat betreft weer leuk te worden NOT het t eerste nestje met wespen al weggespoten. Ga denk toch maar een imker pak bestellen zie hetzelfde probleem met de wespen weer komen.
@ricardo thx leuk om je ook weer te zien
@ belladonna ik word blij van je,... goede tip ga ik zeker doen thx
het was aan de costa del sol rtingeling tringeling. ha ha, he inti, herriner me deeltje een nog wel. toen waren je planten een beetje geel
en dat ze aardig aan de sangria waren lol. mooi dat je dit jaar meerder soortjes hebt staan. wens jou ook suc6 met de kweek.
PPlantje
ik ben niet verantwoordelijk voor uw interpretatie.
Wees voorbereid op Bomen echt GIGA Bomen hahaha wij hadden er hier 2 die boven de 3 meter uitkwamen uiteindelijk dus toppen zou een goeie tip kennen zijn ( de SLH heb ik het dan over he hihi)
Dream as if you 'll live forever...
Live as if you 'll die today!
Zo staat t er nu voor de zaadjes aan t ontkiemen in t zonnetje 1 zaadje extrama die ik al eerder in keukenpapier had gelegd als test staat nu in een klein potje die stak vandaag zn kop op.
Vrijdag grond gehaald 6 zakken van 80 liter pff alsof t nix is heb een beetje fanatiek gegraven lol moet nog meer grond halen.
Had nog een wortel uit een kuil gegraven die was van een dennenboom dus allemaal hars aan de afgezaagde wortels dus volgende dag vol met buien pff heb ik weer, moet toch al nix van die vliegende dingen hebben heb nog een trauma van vorig jaar haha. Snel het gat weer dichtgegooid nu zijn ze weer weg beterrrrrr.
Nu ligt van elk van de 5 soortjes 2 zaadjes te ontkiemen hopelijk komen ze niet allemaal uit want dan wordt mn vriendin gek, ze vind dat ik niet teveel planten neer moet zetten ivm de veiligheid.
Tja zit wat in ik hou me dus in, ik mik op 1 plantje van elk soortje in de grond en dan stiekum nog een extra slh in een pot.
Kan ik de overige zaadjes eventueel in de vriezer kunnen bewaren tot volgend jaar ?
alle zaadjes zijn ontkiemd ze staan nu in kleine potjes achter t raam ( durf ze niet in de zon te zetten ben ik bang dat ze verbranden).
Allemaal zijn ze nu boven de grond. Laat ze nu ff staan en denk over een week of 2 in de grond.
vorige week mn ouders op visite gehad gelijk weer pleures weer hiero niet te geloven.
Plantjes naar buiten naar binnen pffff. Zondag ouders weer naar nederland , vanaf maandag weer lekker dus plantjes lekker in de aarde gestopt.
Ze waren een beetje gestrekt , dus heb ze wat dieper in de aarde gezet.
Ik zal de dames even voorstellen, je moet zelf wel ff zoeken in de aarde
op nr 1 super lemon haze
Comment