Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
nah 3 meter gaan ze vast niet halen vorig jaar ging het in t begin ook als een speer ongeveer 20 cm per week, op een gegeven moment gaat t langzamer.
hehe bella zal mn vriendin leuk vinden.
UPDATE WEEK 6
helaas een enorme storm gehad van de week met wel enige schade geen gebroken takken maar veel gekneusde bladeren die nu bruin worden maarja ja kan nu eenmaal niet alleen mooi weer hebben maar ze zien er wat minder uit en wat minder gegroeid.
1 plant blijft heel erg achter de trainwreck heb zitten twijfelen om haar uit de grond te trekken maar misschien toch zonde ik kijk t nog ff aan.
DSC02896.jpg van 47 naar 54 cm zit te twijfelen om deze in een pot te stoppen en hier een ander plantje te zetten , kijk t nog ff 1 week aan.
Ook heb ik wat spaanse autoflowers gekocht vorige week laten ontkiemen koppies vandaag boven de grond.
DSC02898.jpgDSC02897.jpgdit zijn de auto's Syrup van Buddha seeds en van de week komen er nog wat big devil 2 van sweet seeds maar ik zal een apart topic openen voor de autoflowers
Comment