Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
vette mooie kweek man wow
Voor het water kan je ook vijver folie over de grond leggen bij je plantjes dan verdamt er niet teveel en de uitstoot van je stam komt dan op het folie en niet terug in je grond.
Dus 2 vliegen in 1 klap.
Voor de wespen idd savonds als het schemert net wat HJM zei.
Let wel op je moet ze eerst uit roken daar worden die beesten lam van en dus rustig daarna kan je goed beschermd gaan verwijderen.
Pas wel heel goed op want teveel kan dodelijk zijn.
Heeel veel sucses toegewenst,al lijkt me dat overbodig bij jouw plantjes
thx voor je bericht!
idd goed idee voor volgend jaar die folie die ken ik nog niet.
Heb een imkerpak besteld en wespenpoeder hopelijk komt dat deze week aan hier, anders ga ik toch een bedrijf laten komen. De autoflowers uit zicht zetten en hopen dat hij niet moeilijk doet over de vaste planten
nou de groei lijkt er wel wat uit te gaan laatste week maar 10 cm gegroeid, vind het ook niet erg groot genoeg voor een jaar opbrengst.
ja dat google earth was aan t kijken naar die vermiste nederlandse hier in de buurt, ook ff naar dit huis gekeken.
Het zijn oude foto's dus das geen probleem.
je kuil wat groter maken ,wat men zegt over bomen zover als ze boven de grond staan ,zo diep gaan ook de wortels de grond in
hoeveel voeding en hoeveel keer geef je
@ abel : Waarom de kuilen groter maken, vind ze groot zat de planten ook hoeven niet nog groter wat mij betreft.
Als men dat zegt weet ik niet waarom, gaat iig niet op bij mijn plantjes de kuil is misschien een meter diep ( dieper kan niet want dan kom je op rotsen ) dus de great white shark die al boven de 2 meter zit kan never nooit 2 meter diep wortelen. Heb wel brede kuilen gemaakt er gingen 2 zakken van 80 liter grond in per gat.
Ben vorige week begonnen met groeivoeding de helft van de minimale hoeveelheid alle spoelbeurten. Vind het blad erop achteruit gaan dus daar ben ik mee gestopt.
Als ik naar mijn verslag van vorig jaar kijk, begonnen voor mij de problemen in augustus ( super heet tussen de planten ) en in de bloei. Daarom d8 ik ik begin rustig met groeivoeding om problemen voor te zijn maar blijkbaar is het nog te vroeg voor voeding of ik gaf teveel.
ga dan de voeding van aptus gebruiken met name regulator zorgt er voor dat de plant beter bestand is tegen hoge temperaturen
kijk op de site www.aptus-holland.com
en klik op aptus
@ abel : ziet er interessant uit is wel leuk om uit te proberen op een super lemon haze en de ander niet.
Bedankt voor de tip! Nou s kijken of ik dat hier kan krijgen.
Comment