Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Onder de spaanse zon deel 2

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Onder de spaanse zon deel 2

Echte bomen man, prachtig om te zien.
    Spanje is echt wel de hemel blijkbaar, misschien toch is verhuizen.
    Veel succes nog, goedkomen zal het wel.

Comment

bij de eugrow shop kan je zo bestellen

Comment

Kuilen van 160 liter moet toch meer dan genoeg zijn trouwens,de wortels kunnen ook nog breed gaan eventueel.
        En de lijn van Bio-Bizz doet het ook heel goed als voeding.
        Voor het begin Bio-Grow en Bio Heaven.
        en voor de bloei Bio Bloom,Bio-Heaven en Topmax.
        gegarandeert goed voor een sterke plant en hele mooie en volle toppen.
        Bio heaven af en toe er tussendoor geven.
        Kan er 2 tot 3 kweken mee door.
        ben er zelf heel content mee.
        Zie info op www.bio-bizz.nl.
        Suckses

Greetzz

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Abel View Post
          bij de eugrow shop kan je zo bestellen
          ja dat snap ik wel dat ik het online in nl kan bestellen daarom ben ik soms zo jalours op jullie.
          Maar als ik op een fles van 57 euro ( duur spul trouwens zeg ) 37 euro verzendkosten moet betalen dan gaat voor mij de lol er wel vanaf.
          Zou best van alles willen bestellen in nl , maar als ik een flesje voeding van 250 ml 37,50 moet betalen vind ik het niet in verhouding staan zeker niet voor een online growshop die zich profileert als een "europese growshop". Vandaar dat ik alles in spanje bestel wat ik kan krijgen en daar moet ik het maar mee doen vind ik zelf.
          Nou had ik van de week bv wel mazzel toen ik online een imkerpak en wespenpoeder bestelde in nederland, ze hadden nog nooit iets naar het buitenland gestuurd en hadden daarom geen verzendkosten als je boven de 50 euro bestelde. Nou dan koop ik 2 flesjes wespenpoeder kom ik boven de 50euro en sturen ze het na wat heen en weer geemail naar spanje. Ze vertelde wel dat ze het nu in hun webwinkel gaan aanpassen dus dat was de laatste keer dat ik daar bestelde.
          sigpic

Comment

Bij www.indoorgarden.eu vragen ze maar 13.10 aan vezendkosten
            en aan een fles van 100ml heb je genoeg want je mar heel weinig regulator nodig
            op 10 liter water heb je maar 1,5 ml nodig

Comment

klinkt al beter, bedankt voor het meedenken Abel
              sigpic

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door inti View Post
                hehe nog ff w88 hoor moet nog drogen ook gaat nog wel ff duren
                j aoke geef maar een gil als het zo ver is heheheheheh kom ik je zwembad wel ff in nemen klan helaas gene wioet menenem lol

Comment

Inti, ik zou me niet druk maken over speciale cannabis mest. Er zijn genoeg samengestelde meststoffen die qua verhouding dicht in de buurt komen. Bijvoorbeeld Sweet Jane 1 groei van No Mercy heeft een NPK-verhouding van 7-7-7. Bij Pokon Palm is de verhouding 6-6-5: dat komt dus heel dicht in de buurt. Sweet Jane 2 voor de bloei heeft een verhouding van 2-4-9. Zoek gewoon bij een plaatselijk tuincentrum naar een vergelijkbaar product dat qua NPK verhouding dicht in de buurt komt. Als je bijvoorbeeld iets tegenkomt in de verhouding 4-8-18 dan kun je dat gewoon gebruiken. Bij de voorgeschreven dosering wordt reeds rekening gehouden met de concentratie werkzame stof.

Comment

non de ju wat een mooie struiken heb u staan

Comment

sigpic

Comment

Hier dit is volgens mij een spaanse growshop.
                        scheelt mischien ook weer.

Suckses

Greetzz

Comment

beste inti
                          een wietplant kan onder goede omstandigheden 6 meter hoog worden
                          en jou klimaat is goed ,dus ik kan niet begrijpen dat jou planten nu langzaam groeien en de meeeste wietplanten groeien tot begin augustus goed door
                          ik heb hier in Nederland wel bij een boer dus de planten kregen de hele dag zon
                          gezien dat de planten 3.50 meter hoog waren ,en de boomstam was zeker zodik als je bovenbeen

Comment

UPDATE WEEK 12

Plantjes gingen wat achteruit minder mooi blad, leek me geen voeding probleem dus ph meter aangeschaft en idd ph van 8.
                            Ben nu water aan t afzuren met huis tuin en keuken middeltjes tot ik wat ph - kan kopen.
                            De groei is gemiddeld 10 cm geweest deze week. Vanochtend vroeg 3 wespen nesten vlak bij de planten vernietigd nog 4 te gaan. Heb een imkerpak gekocht mezelf van top tot teen ingepakt en spuiten maar, pfff ging goed gelukkig niet gestoken dat geeft de burger moed.

super lemon haze

DSC03001.jpg

super lemon haze

DSC03003.jpg

uberkush

DSC03004.jpg

extrema Dit gekke plantje laat al bloei zien weet ook niet waarom

DSC03005.jpgDSC03006.jpgDSC03007.jpgDSC03008.jpgDSC03009.jpgDSC03010.jpg

great white shark

DSC03011.jpgDSC03012.jpg
                            sigpic

Comment

Mooi om die bomen van jouw te zien.
                              ik loop zelf 1 week voor op jouw kweek,maar dat is niet te zien lol.
                              Ik vind die GWS echt een hele mooie plant,die ik volgende kweek ook wel in mn tuintje zou willen WoW!
                              sins ik jouw verslag gelezen heb blijf ik terug komen om die bomen te bewonderen
                              Ga zo door zou ik zeggen,jij krijgt een mooie oogst denk ik
                              Suckses

Greetzz

Comment

zien er goe uit ondanks het Ph probleem

succes met de 4 overgebleven nesten
                                Mocht ik door de wiet bezwijken, mocht ik door de hasj vergaan,
                                laat dan op mijn grafsteen schrijven: "Ik was te stoned om op te staan''

Comment

Bezig...
                                X