Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
als je ze maar goed uit rookt is het risico al minimaal 75% minder.
zo een ijzer planten gieterje met een klepje erop werkt perfect die kan je in het nest steken dan rook je alles lam.
Heb zelf genoeg van die nesten verwijderd,maar moest stoppen want ik ben allergies voor wespen steken.
Krijg er zo een dikke nek van,maar maak wel grappige geluiden dan hehehe.
en pas op dat je vriendin op een goede afstand staat,anders gaan ze op haar af.
1 voordeel ze zijn nog niet super agressief dat worden ze rond eind aug begin september.
Suckses iig ben benieuwd hoe het je vergaan zal.
ja precies, ben vorig jaar een paar keer gestoken en ik kijk nu ook wel beter uit.
Als het goed is heb ik vandaag de laatste 3 nesten weggespoten pfff, als je vroeg bent in de ochtend zijn ze ook nog vrij sloom dus uitroken is niet nodig.
Ik ga gewoon heel dichtbij het nest en spuit er een fles gif in, dan komen ze er uitvliegen en geef ik ze nog een dosis zodat ik ze allemaal te pakken heb.
De nesten zijn ook niet heel groot zo een wesp of 10 per nest het lijkt alleen of er veel meer inzit als je ze bezig ziet in de zon.
Zo liep ik vanochtend te zweten in mijn pakkie hehehe
nou niet veel te melden nu, heb een goede online growshop gevonden die de spullen netjes aan huis brengt.
Dus ph - besteld en ben nu het water aan t afzuren tot 5.9/ 6 kijken of dat beter is voor de dames.
Ok this is spain dus in plaats van 2 flessen ph - groei en 2 flessen ph- bloei kreeg ik 4 flessen ph - groei en een zakje ijkvloeistof ipv een fles maar na bellen moet er morgen nog een pakje komen met de rest. Ik meet de planten niet meer want mijn centimeter gaat maar tot 2 meter en daar zitten ze allemaal al boven.
Lol die Great white doet me denken aan een groene pino zonder snavel hahaha
Maar Tjezus man wat een pracht om te zien die vrouwtjes van jouw,krijg er bijna een strakke plasserd van
Ga zo door zou ik zeggen
Suckses
Comment