Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Jezus wat groeien die planten toch hard daar.
Echt super mooie en grote planten waar je (waarschijnlijk) veel opbrengst van af zult halen.
Wat een geweldige kweek
@ plastichorse Thx, ik zag dat alles nu langzaam in de bloei aan t komen is, dus zal de groei ook langzaam stoppen. Ze zijn wat bij betreft ook groot zat.
@ abel ik heb spul van canna gekocht, ph - groei en ph - bloei . Ik heb nog een fles ph 13/14 van vorig jaar en bloeivoeding gekocht.
Ik weet nog niet wanneer ik moet beginnen met de bloeivoeding, ben nog bezig om het bladprobleem van mijn hoge ph te herstellen.
Ben net nieuw op het forum, ben er direct aan verslingerd, mede door je prachtige verslag Inti!
Prachtige foto's erbij, erg mooi, verheug me op het vervolg.
Altijd al gevonden trouwens dat we dit kleine landje moeten oppakken en
aan de mediterranee moet plakken
Nog steeds vette shit man die bomen van jou
En vooral de Pino (GWS) is echt geweldig.
en jammer van je bladprobleem,das wel minder.
Zou je daar mischien ook even een foto kunnen maken in de volgende post?
zou wel willen weten hoe het eruit ziet.
Ik kamp met hetzelfde probleem namelijk (denk ik tenminste),maar heb geen ph meters,iig voorlopig geen cash voor
voor de rest zit het er nog steeds gelikt uit iig.
Suckses
@ abel ja had ook wel interesse in de producten van aptus maar erg duur. Ik denk dat je niet beseft dat er hier per dag ongeveer 70 liter water doorheen gaat met alle planten. Dat is niet te betalen voor mij, dan maar wat minder opbrengst. Het moet wel te betalen blijven.
@ zepher thx voor de mooie woorden! En nog welkom op dit leuke forum. En goed idee voor het verplaatsen van de lage landen naar wat warmere omgeving.
@ Kris thx m8, zal ff wat foto's maken van het ph probleem, ik herken het van vorig jaar had hetzelfde bladprobleem. Voor 1 plant kwam dat niet meer goed die droogde totaal uit, heb ik niets vanaf kunnen halen. Je kan ook ff kijken bij mijn topic van vorig jaar onder de spaanse zon.
Comment