Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
OMFG!!!!!! niet alleen kansloos pikken maar ook vernietigen. FAIL!!!!!
sterkte man, vind het heel erg voor je. Hopen dat dit niet een staartje krijgt nu ze weten dat er meer is
WTF niet onze grote groene Pino!!!!!!
treurig word ik van dit nieuws.
Vindt het echt zwaar klote voor je man,autoflowers weg,en erger pino ook gewoon geknakt WTF WTF.
Nou sterkte man,hou het goed in de gaten want ze zullen nog wel terug komen heb ik zo het idee.
is wel weer klote dat je bomen op volle grond staan,dan kan je ze niet verplaatsen/verstoppen en heb je goede kans dat ze voor je oogst alles nog ff weghalen.
Nogmaals heeeeel veel sterkte,ik zal onze grote groene Pino missen.
Suckses
tja ,als ze het eenmaal weten dan komen ze terug je zult beveiliging moeten maken
bv 's nachts erbij gaan slapen of een waakhond erbij leggen
en volgend jaar een andere lokatie gaan zoeken
en met niemand over praten, en zorg ook je vriendin zich niet verpraat
en als met mensen over de wiet praat zeg dan dat je geript ben
en er mee gestopt ben
thx voor de reakties tis ook wel balen hier.
Zit nog een beetje te twijfelen om alles uit de grond te rukken, zie er tegen op om nog 2 maanden voor de planten te zorgen en dan zijn ze opeens weg.
Merk ook dat ik nu snachts wat onrustig ben bij geluidjes enzo. Moet er ook niet aan denken dat ze straks terugkomen met 6 man ofzo.
Nou kan je wel zeggen dat ik volgend jaar ergens anders ga wonen op zoek naar een ander huis.
@ Kris wees gerust pino leeft nog maar is nu kleine pino lol
Maar voor nu geef ik ze nog water en staan ze er zo bij.
Week 15
Alle planten zijn nu in de bloei
super lemon haze DSC03165.jpg
Yep, ze hebben de rest laten staan, zodat het nog wat kan rijpen. Nestjes afgeknipt ook. Voorbedachten rade, ze wisten dus waar ze voor kwamen.
Die gaan zeker terug komen.
Rolletje prikkeldraad er omheen leggen, zodat ze een verrassing hebben als ze 's nachts terugkomen.
Je hoef ook geen vallen te zetten maar kuiltjes waar ze met de voet in schieten
kijk ik jongens die er op uit zijn om te rippen
en meestal zijn het bekende die jou geript hebben[ je hebt waarschijnlijk zelf mee staan te blowen]
of de informatie doorgeven aan derde en toch zelf meegesnoept
dus zou maar eens heel goed rond kijken en denken want ben jij de enigste blower daar
oow man toch wat erg!!
wat je miss kan doen om die dieven weg te houden,
is een lamp met een reflector kopen als er s'nachts dan iemand komt springt de lamp aan.
schrikt ze miss niet af maar je kan het proberen,
hopen dat ze weg blijven!!
griets Hp
oke Inti heb je al bedacht wat je gaat doen
kijk als er dingen gebeuren ga je nadenken
Zou voor volgend jaar planten kweken die je niet naar wiet reuken,want ook daardoor kunnen je planten ontdekt zijn
super silver haze reuk je niet ,super lemon haze en lemon skunk reuken naar citroen
en er zijn meer planten die je niet reukt
alleen voor deze soorten kan ik 100 % zekerheid geven
Comment