Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Gewoon de vuistregel toepassen: hoe verder van de evenaar des te groter het verschil in lengte tussen dag en nacht. Denk aan de poolzomer: 24 uur aaneengesloten licht en de poolwinter: 24 uur aaneengesloten donker. Een ander verschil: ter hoogte van de evenaar hele korte zonsondergangen en zonsopgangen: dus weinig schemering. Hoe noordelijker of zuidelijker van de evenaar: steeds langere periodes van schemering, tot wel 24 uur bij de noord- en de zuidpool.
Godverdomme! Niet alleen hier bij mij jatten ze de planten maar ook zelfs daar in spanje ik heb een goede manier gevonden!
Neem heel dik vistuig doe er genoeg grote haken aan en span het over het pas wat ze gelopen hebben de handen hebben ze sowieso kapot!!
Gaat alles nog goed daar Inti?
Boobytraps al gezet?
En kan jij me mischien vertellen welke kweek week jij nou zit?.
Ik ben de tel namelijk volgens mij kwijt lol.
Maar ik weet dat ik precies 1 week voorloop op jouw kweek.
Dus vandaar mijn vraag.
Suckses man
So far so good.
De super lemon haze gaan goed lekker aan t bloeien, denk dat ik de takken moet gaan ondersteunen want ze lijken erg zwaar te worden, gaan wat uit elkaar staan.
De extrema hoop ik levend te houden met extra pk 13 14 en voeding maar ben bang dat hij niet mooi gaat afbloeien.
Ik heb dat opgekrulde blad ook gehad in het begin bij mijn Amnesia.
Bij mij was het te droog en heb daarna extra water gegeven.
Ze is er bovenop gekomen.
Kan zijn dat je grond teveel draineerd en daarmee je plant te weinig water krijgt.
Het blad blijft wel opgekruld helaas,dat gaat niet meer weg sterker ze rollen nog verder op als het goed is.
Lol even tabak in leggen en voordat ie helemaal dicht gekruld is wiet in leggen,dan heb je een soort plant made blunt
Komt met je plant wel goed hoor,geen zorgen maken ziet er allemaal goed tot perfect uit weer
Suckses man.
Comment